Klachten Voordeelregeling.nl

  • 2 April 2015
  • 294 reacties
  • 32336 keer bekeken


Toon eerste bericht

294 reacties

https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/750 schreef op https:///t5/De-Lobby/Klachten-Voordeelregeling-nl/m-p/3596#M230Ik zou niet wachten en direct aangifte doen. Samen staan we sterk. 100% mee eens! Dit moet niet kunnen! KPN moet hier ook niet mee geassocieerd willen worden
Reputatie 1
Badge
Kort samengevat:

- brief sturen (voor uzelf)

- aangifte doen (voor uzelf)

- niets betalen aan VDR (voor uzelf)

- klacht indienen bij Autoriteit Consument en Markt (samen staan we sterk)

- klacht indienen bij KPN Zakelijke Markt (samen staan we sterk)

- alle verdere telefooncontact met VDR zelf ook opnemen (voor uzelf)

- in alle verdere telefooncontact positieve antwoorden als ja, jazeker en prima vermijden want dit wordt misbruikt (voor uzelf)

- nergens mee akkoord gaan, ook niet als ze een slecht verstaanbaar knip-en-plak gesprek laten horen (voor uzelf)

- laat uw negatieve maar onderbouwde kritiek in combinatie met VDR breed horen. Op dit forum en social media (samen staan we sterk)

Succes!

Voordeelregeling.nl of VDR kan door sommigen als oplichterij en oplichters gezien worden die illegale of strafbare feiten plegen en aangepakt zouden moeten worden.
https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/750 schreef op https:///t5/De-Lobby/Klachten-Voordeelregeling-nl/m-p/4819#M324Kort samengevat:

- brief sturen (voor uzelf)

- aangifte doen (voor uzelf)

- niets betalen aan VDR (voor uzelf)

- klacht indienen bij Autoriteit Consument en Markt (samen staan we sterk)

- klacht indienen bij KPN Zakelijke Markt (samen staan we sterk)

- alle verdere telefooncontact met VDR zelf ook opnemen (voor uzelf)

- in alle verdere telefooncontact positieve antwoorden als ja, jazeker en prima vermijden want dit wordt misbruikt (voor uzelf)

- nergens mee akkoord gaan, ook niet als ze een slecht verstaanbaar knip-en-plak gesprek laten horen (voor uzelf)

- laat uw negatieve maar onderbouwde kritiek in combinatie met VDR breed horen. Op dit forum en social media (samen staan we sterk)

Succes!

Voor zoekmachines: voordeelregeling.nl of VDR kan door sommigen als oplichterij en oplichters gezien worden die illegale of strafbare feiten plegen en aangepakt zouden moeten worden.

 Vandaag door een persoon van Belvoordeel Nederland telefonisch benaderd. Hij begon met het voordeel van 15% te benadrukken, waarop ik heb verteld dat ik geen zakelijk abonnement heb maar een privé abonnement. Dat maakte volgens hem niets uit, hij begon met het gesprek op te nemen, waarbij ik heb onderbroken om te vertellen dat ik een privé abonnement heb, dat dit zou  worden geaccepteerd en dat er verder geen consequenties aan zouden zitten. Daarop werd e.e.a. opnieuw gestart omdat de opname niet verstoord mocht worden volgens de beller. Dat heb ik geaccepteerd tot het moment dat de term "zakelijk abonnement" viel, waarop ik heb gezegd dat ik ermee stopte en dat ik niet verder mee wilde werken. NB: voor een voordeeltje van 15 % dat is in 2 maanden hooguit 15 euro ga ik geen risico lopen. (ik heb nu een privé all in abonnement bij KPN (m.u.v. 0900 nummers en buitenlandse gesprekken) van Euro 96 in de 2 maanden (ISDN Belvrij altijd).

Trap er niet in en let goed op wat Belvoordeel op de band opneemt!!!
Reputatie 1
Badge
Voordeelregeling en Belvoordeel Nederland zijn hetzelfde bedrijf. Op beide websites staat bijv. Postbus 386 als adres opgegeven. Zelfde onbetrouwbare club, andere naam en ander KvK nummer.

Mensen, let op!
https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/1062 schreef op https:///t5/De-Lobby/Klachten-Voordeelregeling-nl/m-p/4647#M317Ik ga per 17 Oktober over naar KPN als alles goed gaat........

 En ik werd een uur geleden ook alweer gebeld door voordeelregeling.. Hoezo honds brutaal!

 Ik hoop dat je succes hebt. Als zakelijke klant ben je helaas minder goed beschermt. Bij mij is op den duur zelfs de telefoon afgesloten geweest voor een aantal weken. KPN heeft dat niet kunnen voorkomen. Uiteindelijk via het escalatieteam van KPN is alles goed gekomen en heb ik mijn nummer kunne behouden. Procederen had geen zin, vertelde mijn advocaat, omdat niet duidelijk is hoeveel klanten ik ben misgelopen.
Reputatie 7
Badge +11
Beste volgers van dit topic,

Wanneer een aansluiting is "overgenomen" door een andere provider moet de klacht in de eerste instantie kenbaar gemaakt worden bij deze provider. Mogelijk kunt u beroep doen op de annuleringstermijn of weet de nieuwe provider de klacht met u naar tevredenheid af te handelen. De nieuwe provider is verantwoordelijk om uw klacht op te lossen.

Indien u niet tevreden bent over de klachtafhandeling dan is het mogelijk om een klacht in te dienen bij KPN. Bijvoorbeeld wanneer het u niet duidelijk was over te stappen naar een andere provider en de nieuwe provider geen medewerking verleent. Binnen onze organisatie is sinds kort een speciale afdeling actief om deze klachten op te pakken!
Reputatie 1
Badge
Tim,

Vooral dat laatste, een speciale afdeling voor deze ellende, is heel goed nieuws want het toont aan dat het KPN ernst is om dit goed aan te pakken. Tegelijk geeft het ook aan dat het een groot en structureel probleem is. Ik hoop daarom dat deze nieuwe focus dit soort oneerlijke praktijken een halt kan toeroepen.

Bart
Reputatie 7
Badge +11
Hallo Bart,

Mijn dank voor uw inzet in op het forum!

Het is absoluut goed nieuws dat de klachten nu door een specialist opgepakt worden. Dit geeft inderdaad de mogelijkheid om een beter inzicht te krijgen in de klachten en daar de nodige acties voor uit te zetten.
Ondertussen heel veel problemen met voordeelregeling.nl

Na een opzegging van het abonnement omdat ik een belvrij zakelijk abonnement heb bij KPN hebben ze het gehele gebouw afgesloten omdat de laatste factuur van mij niet betaald is.

Het pand waar ik zit daar zit ik gehuurd en nu zijn naast mij ook de eigenaar gedupeert en loopt schade op.

volgens voordeelregeling.nl hebben ze het complete abonnement overgenomen, wat totaal niet zo is. Van de eigenaar moest ik de voice log opvragen maar deze weigeren ze.

Volgens mij zijn ze wel juridisch strafbaar volgens de wet, wij willen ons toch juridisch gaan verzetten wat er ontstaat daadwerkelijk schade. Inmiddels ook gemeld bij ACM en gaan toch ook aangifte doen bij de politie. Zij moeten gewoon met deze praktijken stoppen
weet iemand het adres van het kantoor van voordeelrgeling.nl??
Ook wij zijn slachtoffer geworden van slamming. Dit keer door belgarant.nl

Uit KvK gegegens blijkt dat Belgarant.nl gelieerd is aan Belvoordeel en Voordeelregeling.

Ze werken allemaal volgens hetzelfde principe: ongewenst je nummer gijzelen op basis van een niet bestaande overeenkomst (KPN moet meewerken aan porteren van het nummer). Daarna het slachtoffer facturen sturen, afkoopsommen laten betalen en dreigen met afsluiten. Uit wanhoop betalen bedrijven de facturen maar om in ieder geval het nummer terug te krijgen en bereikbaar te blijven.

Oorzaak ligt in het feit dat KPN wettelijk verplicht is mee te werken aan het porteren van nummers ook al houdt de nieuwe provider (zoals belgarant) zich niet aan de wet omdat ze een dergelijk verzoek indienen zonder dat ze een geldige overeenkomst hebben van de klant.

Helaas blijft dit doorgaan. Steeds weer met nieuwe trucjes, steeds weer onder een andere naam.

De oplossing zou zijn om voor porteren van het nummer ook de oude aanbieder het recht te geven een geldige overeenkomst in te zien, zodat deze pas toestemming geeft voor het porteren nadat zij zich verzekerd hebben van het bestaan van een overeenkomst.

Helaas is dat niet zo geregeld, omdat de Tweede Kamer vindt dat daarmee een extra drempel wordt opgeworpen om over te stappen en daarmee de 'monopolie' positie van KPN wordt versterkt.

Procederen tegen belgarant.nl en consorten resulteert wel in een gelijk voor de gedupeerden, maar gaat gepaard met hoge kosten en veel tijd. Bedrijven betalen vaak maar om er (snel) van af te zijn.

Al met al bloedirritante praktijken blijkens de vele klachten die op internet te vinden zijn. Er is zelfs een site die uitlegt wat slamming is en laat zien dat belgarant zich hier schuldig aan maakt. Dit kun je vinden op belgarant.com Je zou zeggen dat het de site van belgarant is, maar dat is het zeker niet gezien de informatie die er op staat.
Als er dan toch een topic over belcentrale wordt aangemaakt en wordt toegelicht wie/wat belcentrale is, meld dan meteen dat deze partij (en gelieerde partijen als belvoordeel, belgarant.nl en voordeelregeling.nl) zich schuldig maken aan slamming: het aansmeren van zakelijke telefonie abonnementen en daarmee een ongewenste overstap forceren.

Je nummer wordt gegijzeld en alleen tegen betaling van losgeld (facturen van ongevraagde geleverde diensten en afkoopsommen) krijg je je nummer terug.

Wanstaltige praktijken waar je als gedupeerde helemaal niets aan kunt doen. Voldoende reden lijkt me om in ieder geval zoveel mogelijk mensen te informeren en te waarschuwen.

Er is een website waar ze laten zien wat belgarant.nl voor bedrijf is en wat ze doen (slamming). Bekijk maar eens belgarant.com
Reputatie 1
Badge
Basser, het kantoor van voordeelregeling zit op Churchillaan 11, Utrecht. In alle correspondentie staat alleen een postbus, maar gelukkig is er nog de KvK :-)  Succes!
https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/750 schreef op https:///t5/De-Lobby/Klachten-Voordeelregeling-nl/m-p/6572#M385Basser, het kantoor van voordeelregeling zit op Churchillaan 11, Utrecht. In alle correspondentie staat alleen een postbus, maar gelukkig is er nog de KvK :-)  Succes!

 Dat hadden we inderdaad ook gevonden. Het blijkt ook het adres te zijn van een callcenter; gotothemax. Zij blijken ook een aandeel van ellende te zijn. 
U heeft altijd 7 dagen bedenk tijd, misschien rechtsbijstand verzekering inschakelen! Heb heel de story al gehad, pff wordt er zo moe van die oplichters.
https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/1627 schreef op https:///t5/De-Lobby/Klachten-Voordeelregeling-nl/m-p/6469#M381Ondertussen heel veel problemen met voordeelregeling.nl

Na een opzegging van het abonnement omdat ik een belvrij zakelijk abonnement heb bij KPN hebben ze het gehele gebouw afgesloten omdat de laatste factuur van mij niet betaald is.

Het pand waar ik zit daar zit ik gehuurd en nu zijn naast mij ook de eigenaar gedupeert en loopt schade op.

volgens voordeelregeling.nl hebben ze het complete abonnement overgenomen, wat totaal niet zo is. Van de eigenaar moest ik de voice log opvragen maar deze weigeren ze.

Volgens mij zijn ze wel juridisch strafbaar volgens de wet, wij willen ons toch juridisch gaan verzetten wat er ontstaat daadwerkelijk schade. Inmiddels ook gemeld bij ACM en gaan toch ook aangifte doen bij de politie. Zij moeten gewoon met deze praktijken stoppen

 Bij KPN kunt u de code opvragen, suc6
Reputatie 3
Badge +3
https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/1648 schreef op https:///t5/De-Lobby/Klachten-Voordeelregeling-nl/m-p/6567#M383

Ook wij zijn slachtoffer geworden van slamming. Dit keer door belgarant.nl

Uit KvK gegegens blijkt dat Belgarant.nl gelieerd is aan Belvoordeel en Voordeelregeling.

Ze werken allemaal volgens hetzelfde principe: ongewenst je nummer gijzelen op basis van een niet bestaande overeenkomst (KPN moet meewerken aan porteren van het nummer). Daarna het slachtoffer facturen sturen, afkoopsommen laten betalen en dreigen met afsluiten. Uit wanhoop betalen bedrijven de facturen maar om in ieder geval het nummer terug te krijgen en bereikbaar te blijven.

Oorzaak ligt in het feit dat KPN wettelijk verplicht is mee te werken aan het porteren van nummers ook al houdt de nieuwe provider (zoals belgarant) zich niet aan de wet omdat ze een dergelijk verzoek indienen zonder dat ze een geldige overeenkomst hebben van de klant.

Helaas blijft dit doorgaan. Steeds weer met nieuwe trucjes, steeds weer onder een andere naam.

De oplossing zou zijn om voor porteren van het nummer ook de oude aanbieder het recht te geven een geldige overeenkomst in te zien, zodat deze pas toestemming geeft voor het porteren nadat zij zich verzekerd hebben van het bestaan van een overeenkomst.

Helaas is dat niet zo geregeld, omdat de Tweede Kamer vindt dat daarmee een extra drempel wordt opgeworpen om over te stappen en daarmee de 'monopolie' positie van KPN wordt versterkt.

Procederen tegen belgarant.nl en consorten resulteert wel in een gelijk voor de gedupeerden, maar gaat gepaard met hoge kosten en veel tijd. Bedrijven betalen vaak maar om er (snel) van af te zijn.

Al met al bloedirritante praktijken blijkens de vele klachten die op internet te vinden zijn. Er is zelfs een site die uitlegt wat slamming is en laat zien dat belgarant zich hier schuldig aan maakt. Dit kun je vinden op belgarant.com Je zou zeggen dat het de site van belgarant is, maar dat is het zeker niet gezien de informatie die er op staat.

 

Beste Luuk, 

Ik adviseer u de stappen van mijn collega Tim door te lezen. Klik https:///t5/De-Lobby/Klachten-Voordeelregeling-nl/m-p/5814#M363 om zijn bericht te lezen.

Met vriendelijke groet,
Burhan
https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/691 schreef op https:///t5/De-Lobby/Klachten-Voordeelregeling-nl/m-p/6576#M387U heeft altijd 7 dagen bedenk tijd, misschien rechtsbijstand verzekering inschakelen! Heb heel de story al gehad, pff wordt er zo moe van die oplichters.

 Ze sturen dan dus heel slim de eerste factuur nadat de bedenktijd is verlopen. Eerder kom je er niet achter dat je ongewenst bent over gestapt.

Punt van kritiek op KPN: we hebben contact gehad met de helpdesk van KPN, nadat we bericht kregen dat we overgestapt waren. Daar konden ze ons niet vertellen wie dan de nieuwe aanbieder was (kan KPN dat echt niet nagaan, staat toch in het porteer verzoek...) en we kregen het advies maar even af te wachten...
Tim,

Een speciale afdeling klinkt heel goed, maar heeft deze afhandeling ook de mogelijkheden om oplossend te handelen? Kan die afdeling een ongewenste overstap ongedaan maken als blijkt dat er zuiver sprake is van slamming (geen voice log, geen getekende overeenkomst, etc.).

Met andere woorden heeft de KPN (die afdeling) wettelijke mogelijkheden om een overeenkomst op te vragen bij de nieuwe aanbieder en heeft de KPN de wettelijke mogelijkheid om een herstelactie uit te voeren, ook al werkt de slammende partij niet mee?

Of heeft de afdeling meer een adviserende en/of bemiddelende rol?
https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/217 schreef op https:///t5/De-Lobby/Klachten-Voordeelregeling-nl/m-p/6581#M390https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/1648 schreef op https:///t5/De-Lobby/Klachten-Voordeelregeling-nl/m-p/6567#M383Ook wij zijn slachtoffer geworden van slamming. Dit keer door belgarant.nl

Uit KvK gegegens blijkt dat Belgarant.nl gelieerd is aan Belvoordeel en Voordeelregeling.

Ze werken allemaal volgens hetzelfde principe: ongewenst je nummer gijzelen op basis van een niet bestaande overeenkomst (KPN moet meewerken aan porteren van het nummer). Daarna het slachtoffer facturen sturen, afkoopsommen laten betalen en dreigen met afsluiten. Uit wanhoop betalen bedrijven de facturen maar om in ieder geval het nummer terug te krijgen en bereikbaar te blijven.

Oorzaak ligt in het feit dat KPN wettelijk verplicht is mee te werken aan het porteren van nummers ook al houdt de nieuwe provider (zoals belgarant) zich niet aan de wet omdat ze een dergelijk verzoek indienen zonder dat ze een geldige overeenkomst hebben van de klant.

Helaas blijft dit doorgaan. Steeds weer met nieuwe trucjes, steeds weer onder een andere naam.

De oplossing zou zijn om voor porteren van het nummer ook de oude aanbieder het recht te geven een geldige overeenkomst in te zien, zodat deze pas toestemming geeft voor het porteren nadat zij zich verzekerd hebben van het bestaan van een overeenkomst.

Helaas is dat niet zo geregeld, omdat de Tweede Kamer vindt dat daarmee een extra drempel wordt opgeworpen om over te stappen en daarmee de 'monopolie' positie van KPN wordt versterkt.

Procederen tegen belgarant.nl en consorten resulteert wel in een gelijk voor de gedupeerden, maar gaat gepaard met hoge kosten en veel tijd. Bedrijven betalen vaak maar om er (snel) van af te zijn.

Al met al bloedirritante praktijken blijkens de vele klachten die op internet te vinden zijn. Er is zelfs een site die uitlegt wat slamming is en laat zien dat belgarant zich hier schuldig aan maakt. Dit kun je vinden op belgarant.com Je zou zeggen dat het de site van belgarant is, maar dat is het zeker niet gezien de informatie die er op staat.

 Beste Luuk, 

Ik adviseer u de stappen van mijn collega Tim door te lezen. Klik https:///t5/De-Lobby/Klachten-Voordeelregeling-nl/m-p/5814#M363 om zijn bericht te lezen.

Met vriendelijke groet,
Burhan

 Ok, bedankt. Ga ik doen.
Reputatie 1
Badge
Ik persoonlijk kan niet wachten tot er daadwerkelijk juridische stappen tegen deze [hier uw kwalificatie, ik wil niet gebanned worden] mensen wordt ondernomen. Elke dag komen er meer slachtoffers bij.
Als je zoekt op internet vind je steeds meer ellende van Belgarant. Er zijn al talloze gevallen van slamming/ongewenste overstap, maar wat te denken van hun ongewenste, agressieve en brutale telefonische acquisitie?

Bekijk op wieheeftgebeld.nl maar eens de nummers 070-2060035 en 043-3040024.

Belgarant is net als Belcentrale één van de handelsnamen van zo'n fijne vage BV structuur. Belcentrale staat als partner op de website van KPN Wholesale. Hoe is het mogelijk, dat KPN Wholesale dit gedrag accepteert van een partner?

Wil KPN graag geïdentificeerd worden met de praktijken van Belgarant en Belcentrale? Spelen er soms andere belangen KPN?
Reputatie 7
Badge +11
 

Luuk schreef op 3 feb '16 om 09:04u

Tim,

Een speciale afdeling klinkt heel goed, maar heeft deze afhandeling ook de mogelijkheden om oplossend te handelen? Kan die afdeling een ongewenste overstap ongedaan maken als blijkt dat er zuiver sprake is van slamming (geen voice log, geen getekende overeenkomst, etc.).

Met andere woorden heeft de KPN (die afdeling) wettelijke mogelijkheden om een overeenkomst op te vragen bij de nieuwe aanbieder en heeft de KPN de wettelijke mogelijkheid om een herstelactie uit te voeren, ook al werkt de slammende partij niet mee?

Of heeft de afdeling meer een adviserende en/of bemiddelende rol?

 

Beste Luuk,

De afdeling heeft zowel een adviserende rol als bemiddelende rol. De nieuwe provider is altijd verantwoordelijk voor het oplossen van de klacht. Indien de klant nog niet kenbaar is gemaakt bij de nieuwe provider, heeft deze geen kans gehad om de klacht op te lossen. In deze situaties kan een klacht nog niet direct in behandeling worden genomen. Vanuit de ACM zijn er namelijk duidelijke regels opgesteld waar ook wij (KPN) ons aan moeten houden.

KPN mag een order niet annuleren i.v.m. wet- en regelgeving. In alle gevallen dient de nieuwe provider actie te ondernemen. Zo is het porteringsproces vastgesteld door de ACM. KPN kan / mag bij een klacht, een bemiddelende rol aannemen.

Luuk schreef op 3 feb '16 om 15:22u

Als je zoekt op internet vind je steeds meer ellende van Belgarant. Er zijn al talloze gevallen van slamming/ongewenste overstap, maar wat te denken van hun ongewenste, agressieve en brutale telefonische acquisitie?

Bekijk op wieheeftgebeld.nl maar eens de nummers 070-2060035 en 043-3040024.

Belgarant is net als Belcentrale één van de handelsnamen van zo'n fijne vage BV structuur. Belcentrale staat als partner op de website van KPN Wholesale. Hoe is het mogelijk, dat KPN Wholesale dit gedrag accepteert van een partner?

Wil KPN graag geïdentificeerd worden met de praktijken van Belgarant en Belcentrale? Spelen er soms andere belangen KPN?

 

Er spelen geen andere belangen bij KPN. Wij hebben te maken en houden ons puur aan de wet- en regelgeving. Meer informatie op de website van ACM.
  • , wij hebben een vergelijkbare situatie als
  • . Onze secretaresse is per e-mail benaderd met een verkoopmail over nieuwe telefoontoestellen waarin in een alinea verstopt stond dat de voorwaarden zijn gewijzigd. Dit betrof echter niet een wijziging van de voorwaarden, maar het omzetten van iets vrijblijvends naar een contract voor 2 jaar. Bovendien is zonder dat wij daar toestemming voor hebben gegeven ons contract opgezegd bij Telfort en overgegaan naar VDR. Dit alles blijkt nu een paar maanden later, nu wij een andere telefooncentrale willen aanschaffen en ik het contract met Telfort wilde opzeggen (wat er dus niet blijkt te zijn). En "opzegging" bij VDR niet mogelijk blijkt tot 27-10-2017. Echt ongelofelijk, dat een bedrijf je zo als klant wil binnenhalen en wilt binden. Onze secretaresse is niet eens gemachtigd om abonnementen aan te gaan namens ons en daarnaast zou zij dit ook nooit doen als zij het idee had gehad dat ze dit aan zou gaan.

  • , hoe lossen we dit op een nette manier op?
  • Badge
    https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/1667 schreef op https:///t5/De-Lobby/Klachten-Voordeelregeling-nl/m-p/6712#M397https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/452, wij hebben een vergelijkbare situatie als https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/704. Onze secretaresse is per e-mail benaderd met een verkoopmail over nieuwe telefoontoestellen waarin in een alinea verstopt stond dat de voorwaarden zijn gewijzigd. Dit betrof echter niet een wijziging van de voorwaarden, maar het omzetten van iets vrijblijvends naar een contract voor 2 jaar. Bovendien is zonder dat wij daar toestemming voor hebben gegeven ons contract opgezegd bij Telfort en overgegaan naar VDR. Dit alles blijkt nu een paar maanden later, nu wij een andere telefooncentrale willen aanschaffen en ik het contract met Telfort wilde opzeggen (wat er dus niet blijkt te zijn). En "opzegging" bij VDR niet mogelijk blijkt tot 27-10-2017. Echt ongelofelijk, dat een bedrijf je zo als klant wil binnenhalen en wilt binden. Onze secretaresse is niet eens gemachtigd om abonnementen aan te gaan namens ons en daarnaast zou zij dit ook nooit doen als zij het idee had gehad dat ze dit aan zou gaan.

    https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/452, hoe lossen we dit op een nette manier op?

    Beste 
  • ,

    Zou u mij even een bericht willen sturen met uw gegevens? 

    Dan zorg ik ervoor dat u teruggebeld wordt en we een passende oplossing voor u vinden.

    Een email met gegevens kan naar: reactie@voordeelregeling.nl

    Ik verneem graag van u! 

     
  • Reageer