Klachten Voordeelregeling.nl

  • 2 april 2015
  • 294 reacties
  • 30704 keer bekeken

  • Debutant
  • 0 reacties
Goedenavond, ik ben vanmiddag benaderd door voordeelregeling.nl

Zij belde omdat ik abonnee ben bij KPN, Telfort of Tele2. Mijn reactie was of ze mij kon vertellen bij welke provider ik dan zat, nee dat kon ze helaas niet vertellen. Ook wist ze niet of ik uberhaupt wel bij één van de providers geabonneerd was.

Toen begon ik maar over het belmenietregister, nee daar hadden ze niets mee te maken want ik was toch klant bij KPN?! Ik zei nee want dat kan je niet weten. Toen kwam er een vaag verhaal over dat de adressen bij de KPN vandaan kwamen en omdat het zakelijk is, zij niets met het belmenietregister te maken hadden.

Nog maar een moeilijke vraag gesteld over het RVV en de slecht Nederlands sprekende (was een Engelse) dame koos eieren voor haar geld en gooide de hoorn er maar op. In dit gesprek deed de dame alsof zij via/van de KPN bij mij terecht was gekomen.

Vervolgens het hoofdkantoor maar eens gebeld in Utrecht van voordeelregeling.nl

Ja wij zijn partners van de KPN en wij mogen bellen met hun naam hoor maar wij bellen uit onze eigen naam, het belmenietregister was helemaal niet nodig want ja, zakelijk bellen mag. Ik zei en wat te doen met ZZPers, eenmanszaken en VOF's , daar kon ze geen duidelijk antwoord op geven. De adressen komen bij de KvK vandaan (iets anders dan de andere dame zei) en als ik niet gebeld wilde worden moest ik mij daar maar uitschrijven!

Wat heeft voordeelregeling met de KPN te maken en mogen zij jullie naam in het verkoopgesprek gebruiken?

Mvg. Annette Liefting.

294 reacties

KPN is niet laks. Ze verschuilen zich niet achter de regels, ze moeten zich hier aan houden. Zolang deze regels niet gewijzigd worden, blijven we met deze problemen zitten. KPN heeft in het verleden verschillende rechtszaken gevoerd, en verloren. Ze kijken nu dus wel uit om zichzelf in de nesten te werken.

Helaas zijn de regels nu zo dat de grote boeman het voormalige staatsbedrijf KPN is, en verschillende cowboybedrijven geen stroobreed in de weg wordt gelegd. Als een klant van KPN (of een ander bonafide bedrijf) een bericht krijgt dat hun contract wordt overgenomen zonder dat deze klant hier vanaf wist, en deze klant informeert bij zijn leverancier, dan mag dit bedrijf de overgang niet tegenhouden. Want volgens de regels moet het eenvoudig zijn om over te stappen. Er is geen rekening gehouden met het feit dat er bedrijven zullen opstaan die misbruik zullen maken van deze eenvoudige procedure.

Het zou natuurlijk al enorm schelen indien de regels dusdanig verandert worden dat als de klant bij zijn oorspronkelijke leverancier aangeeft nooit te hebben willen overstappen, dat de overstap tegengehouden kan worden zolang de "nieuwe" leverancier geen schriftelijk bewijs levert aan de oorspronkelijke leverancier.
Reputatie 1
Badge
  •  Stuur ze dit antwoord maar toe op reactie@voordeelregeling.nl dan weten de oplichters van VDR dat ze uitgelicht zijn.

    Op 00-00-00 ontving ik van uw bedrijf een mail . Omdat u mij telefonisch heeft benaderd met als doel een nieuwe overeenkomst te sluiten met betrekking tot korting op gesprekskosten had u mij een contract moeten sturen waarmee ik eerst schriftelijk had moeten instemmen.
    Ik heb hier geen schriftelijke instemming voor gegeven. Er is dus geen geldige overeenkomst tot stand gekomen. Ik ben daarom ook niet gebonden aan een overeenkomst en weiger om die reden iets aan u te betalen.
    Omdat er geen geldige overeenkomst tot stand is gekomen en u wel bent overgegaan tot levering verzoek ik u verdere levering te staken. Omdat de geleverde dienst ongevraagd geleverd is, ben ik u hiervoor ook geen vergoeding verschuldigd.
    Meent u dat er wel sprake is van een rechtsgeldige overeenkomst? Dan verzoek ik u daarvan het bewijs aan mij toe te sturen.
    Ik verzoek u om een reactie binnen twee weken na datum van deze brief en verwacht geen verdere rekeningen van uw bedrijf meer te ontvangen.
    Met vriendelijke groet.

    Mvgr Alb.
  • De enige aanprijzing was voor de diensten van KPN of je moet bedoelen dat ik aangaf dat ik wel wilde helpen. Maar dat is weer een andere reden dan oneerlijkheid. Maar dan houden we het bij de informatie dat per 29-9 klanten eenzijdig automatisch zijn overgezet naar een twee -jarige overeenkomst door VDR en mensen dus daardoor automatisch contractvrij zijn en dus weer kunnen overstappen naar KPN.
    https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/750 schreef op https:///t5/De-Lobby/Klachten-Voordeelregeling-nl/m-p/4819#M324Kort samengevat:

    - brief sturen (voor uzelf)

    - aangifte doen (voor uzelf)

    - niets betalen aan VDR (voor uzelf)

    - klacht indienen bij Autoriteit Consument en Markt (samen staan we sterk)

    - klacht indienen bij KPN Zakelijke Markt (samen staan we sterk)

    - alle verdere telefooncontact met VDR zelf ook opnemen (voor uzelf)

    - in alle verdere telefooncontact positieve antwoorden als ja, jazeker en prima vermijden want dit wordt misbruikt (voor uzelf)

    - nergens mee akkoord gaan, ook niet als ze een slecht verstaanbaar knip-en-plak gesprek laten horen (voor uzelf)

    - laat uw negatieve maar onderbouwde kritiek in combinatie met VDR breed horen. Op dit forum en social media (samen staan we sterk)

    Succes!

    Voor zoekmachines: voordeelregeling.nl of VDR kan door sommigen als oplichterij en oplichters gezien worden die illegale of strafbare feiten plegen en aangepakt zouden moeten worden.

     Vandaag door een persoon van Belvoordeel Nederland telefonisch benaderd. Hij begon met het voordeel van 15% te benadrukken, waarop ik heb verteld dat ik geen zakelijk abonnement heb maar een privé abonnement. Dat maakte volgens hem niets uit, hij begon met het gesprek op te nemen, waarbij ik heb onderbroken om te vertellen dat ik een privé abonnement heb, dat dit zou  worden geaccepteerd en dat er verder geen consequenties aan zouden zitten. Daarop werd e.e.a. opnieuw gestart omdat de opname niet verstoord mocht worden volgens de beller. Dat heb ik geaccepteerd tot het moment dat de term "zakelijk abonnement" viel, waarop ik heb gezegd dat ik ermee stopte en dat ik niet verder mee wilde werken. NB: voor een voordeeltje van 15 % dat is in 2 maanden hooguit 15 euro ga ik geen risico lopen. (ik heb nu een privé all in abonnement bij KPN (m.u.v. 0900 nummers en buitenlandse gesprekken) van Euro 96 in de 2 maanden (ISDN Belvrij altijd).

    Trap er niet in en let goed op wat Belvoordeel op de band opneemt!!!
    https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/750 schreef op https:///t5/De-Lobby/Klachten-Voordeelregeling-nl/m-p/6572#M385Basser, het kantoor van voordeelregeling zit op Churchillaan 11, Utrecht. In alle correspondentie staat alleen een postbus, maar gelukkig is er nog de KvK :-)  Succes!

     Dat hadden we inderdaad ook gevonden. Het blijkt ook het adres te zijn van een callcenter; gotothemax. Zij blijken ook een aandeel van ellende te zijn. 
    Reputatie 7
    Badge +11
    Beste Annette Liefting,

    Ik kan mij goed voorstellen dat u vragen heeft over deze situatie. Hopelijk kan ik u enige opheldering geven. Via KPN Wholesale zijn veel partners aangesloten. Voordeelregeling komt niet voor in deze lijst maar dat hoeft niets te zeggen. Daar ik niet werk voor KPN Wholesale kan ik dit niet bevestigen.

    Partners van KPN Wholesale mogen niet bellen uit naam van KPN. In feite zijn deze partners op zichzelf staande providers die enkel gebruik maken van de infrastructuur van KPN. Ook mogelijk is dat voordeelregeling een http://kpn-klantzm.custhelp.com/app/answers/detail_page/a_id/12439" target="_blank is. Aangezien er technisch niets wordt gewijzigd, lijkt mij dit het meest voor de hand liggende. Anders moet er namelijk technisch gezien wel een nieuwe order worden verwerkt.

    Ook heeft een medewerker van voordeelregeling zelf gereageerd op dit topic en geeft aan inderdaad een Wholesalepartner van KPN te zijn. Hoe deze aan uw gegevens komen is een goede vraag, via de KvK is een goede mogelijkheid. Uit ervaring kan ik u zelfs ook vertellen dat er soms puur vanuit de Gouden Gids verkoop gesprekken worden gevoerd. 😃
    https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/691 schreef op https:///t5/De-Lobby/Klachten-Voordeelregeling-nl/m-p/6576#M387U heeft altijd 7 dagen bedenk tijd, misschien rechtsbijstand verzekering inschakelen! Heb heel de story al gehad, pff wordt er zo moe van die oplichters.

     Ze sturen dan dus heel slim de eerste factuur nadat de bedenktijd is verlopen. Eerder kom je er niet achter dat je ongewenst bent over gestapt.

    Punt van kritiek op KPN: we hebben contact gehad met de helpdesk van KPN, nadat we bericht kregen dat we overgestapt waren. Daar konden ze ons niet vertellen wie dan de nieuwe aanbieder was (kan KPN dat echt niet nagaan, staat toch in het porteer verzoek...) en we kregen het advies maar even af te wachten...
    Reputatie 7
    Badge +11
    Beste & ,

    Ik heb een melding aangemaakt voor onze security afdeling. Dit wordt verder onderzocht.

    Ook op social media (Twitter/Facebook) hebben we meerdere klachten ontvangen.

    Nogmaals bedankt voor uw signaal! Indien meer gebruikers een melding hebben verneem ik dat graag.
    Als je zoekt op internet vind je steeds meer ellende van Belgarant. Er zijn al talloze gevallen van slamming/ongewenste overstap, maar wat te denken van hun ongewenste, agressieve en brutale telefonische acquisitie?

    Bekijk op wieheeftgebeld.nl maar eens de nummers 070-2060035 en 043-3040024.

    Belgarant is net als Belcentrale één van de handelsnamen van zo'n fijne vage BV structuur. Belcentrale staat als partner op de website van KPN Wholesale. Hoe is het mogelijk, dat KPN Wholesale dit gedrag accepteert van een partner?

    Wil KPN graag geïdentificeerd worden met de praktijken van Belgarant en Belcentrale? Spelen er soms andere belangen KPN?
    https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/227 schreef op https:///t5/De-Lobby/Klachten-Voordeelregeling-nl/m-p/6811#M410https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/1627 schreef op https:///t5/De-Lobby/Klachten-Voordeelregeling-nl/m-p/6803#M409https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/227 schreef op https:///t5/De-Lobby/Klachten-Voordeelregeling-nl/m-p/6800#M408Beste Luuk,

    Nu er binnen KPN een afdeling in het leven is geroepen om aandacht aan deze klachten te besteden, hopen we meer zicht te krijgen in de zaken om gericht actie te kunnen ondernemen. Dit om uiteindelijk het aantal Slamming-gevallen te verminderen.

     Deze werkt zeer zeker ook niet goed!!!

     Beste Luuk, dit signaal is niet bij mij bekend. Heeft u een klacht in behandeling bij deze afdeling?

     Dag Tim,

    Die opmerking is niet van mij. Maar nu je het toch vraagt...

    Ik heb geen klacht in behandeling bij die afdeling om de eenvoudige reden, dat ik niet weet hoe die afdeling heet en hoe ze te bereiken zijn. Zou heel goed zijn om dat hier te vermelden.
    Reputatie 7
    Badge +11
    We lezen het topic zeker mee. Deze is momenteel helaas de populairste op het forum. Ik hoop op zeer korte termijn een afname te zien in de klachten. We kunnen er niet meer omheen. Wanneer er nog zoveel meldingen per week binnen komen kan niemand ontkennen dat er structueel iets niet klopt. Ik ben blij om te zien dat vooralsnog de klachten naar tevredenheid oplost.
    Reputatie 7
    Badge +11
    Beste
  •  (&
  • ),

    Hier op het forum is een medewerker van
  •  aanwezig. Zoals terug te lezen heeft VDR signalen en klachten in het topic in behandeling genomen en veelal naar tevredenheid afgehandeld. De medewerker is alleen op het moment met vakantie. U kunt tevens per e-mail contact opnemen met VDR op https://mailto:reactie@voordeelregeling.nl" target="_blank.

    Als er KPN gerelateerde vragen zijn dan lees ik deze graag. Heel veel succes met deze situatie, ik hoop dat uw klacht eveneens naar tevredenheid kan worden afgehandeld.
  • https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/1830 schreef op https:///t5/De-Lobby/Klachten-Voordeelregeling-nl/m-p/7517#M453https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/227 schreef op https:///t5/De-Lobby/Klachten-Voordeelregeling-nl/m-p/2262#M3Beste Annette Liefting,

    Ik kan mij goed voorstellen dat u vragen heeft over deze situatie. Hopelijk kan ik u enige opheldering geven. Via KPN Wholesale zijn veel partners aangesloten. Voordeelregeling komt niet voor in deze lijst maar dat hoeft niets te zeggen. Daar ik niet werk voor KPN Wholesale kan ik dit niet bevestigen.

    Partners van KPN Wholesale mogen niet bellen uit naam van KPN. In feite zijn deze partners op zichzelf staande providers die enkel gebruik maken van de infrastructuur van KPN. Ook mogelijk is dat voordeelregeling een CPS aanbieder is. Aangezien er technisch niets wordt gewijzigd, lijkt mij dit het meest voor de hand liggende. Anders moet er namelijk technisch gezien wel een nieuwe order worden verwerkt.

    Ook heeft een medewerker van voordeelregeling zelf gereageerd op dit topic en geeft aan inderdaad een Wholesalepartner van KPN te zijn. Hoe deze aan uw gegevens komen is een goede vraag, via de KvK is een goede mogelijkheid. Uit ervaring kan ik u zelfs ook vertellen dat er soms puur vanuit de Gouden Gids verkoop gesprekken worden gevoerd. Smiley Erg vrolijk

     En nog steeds schermt Belgarant een partner van KPN te zijn en slechts de facturering overneemt . 

     Voordeelregeling valt net als Belgarant onder de oplichtersclub Belcentrale. Belcentrale is wel partner van KPN Wholesale (eenvoudig te checken via de website van KPN Wholesale).

    Voordeelregeling, Belgarant en Belcentrale zijn geen CPS (carrier pre select) aanbieders. Dat deed Belcentrale vroeger wel, maar dat kon je zelf eenvoudig weer wijzigen en dan werkt hun businessmodel (misleiding en nummergijzeling) natuurlijk niet zo lekker.

    Tegenwoording maken ze misbruik van het feit dat iedere provider mee moet werken aan nummerportering (er vanuit gaande dat er een geldige overeenkomst is, maar die er bij gedupeerden natuurlijk niet is).

    Belgarant is dus een handelsnaam van Belcentrale BV. Belcentrale is parnter van KPN Wholesale. Klanten sluiten een contract af met Belgarant/Belcentrale en Belgarant/Belcentrale sluit zelf een contract met KPN Wholesale.

    Inderdaad dus niet slechts overnemen van facturering.
    Reputatie 7
    Badge +11
  •  Op dit forum staan wij geen reclame toe. In uw bericht staat een vorm van informatieverstrekking die dient ter aanprijzing van een bepaalde dienst of bepaald product.
  • Reputatie 7
    Badge +11
    Beste volgers van dit topic,

    Wanneer een aansluiting is "overgenomen" door een andere provider moet de klacht in de eerste instantie kenbaar gemaakt worden bij deze provider. Mogelijk kunt u beroep doen op de annuleringstermijn of weet de nieuwe provider de klacht met u naar tevredenheid af te handelen. De nieuwe provider is verantwoordelijk om uw klacht op te lossen.

    Indien u niet tevreden bent over de klachtafhandeling dan is het mogelijk om een klacht in te dienen bij KPN. Bijvoorbeeld wanneer het u niet duidelijk was over te stappen naar een andere provider en de nieuwe provider geen medewerking verleent. Binnen onze organisatie is sinds kort een speciale afdeling actief om deze klachten op te pakken!
    Reputatie 7
    Badge +11
    Hallo Bart,

    Mijn dank voor uw inzet in op het forum!

    Het is absoluut goed nieuws dat de klachten nu door een specialist opgepakt worden. Dit geeft inderdaad de mogelijkheid om een beter inzicht te krijgen in de klachten en daar de nodige acties voor uit te zetten.
    Reputatie 7
    Badge +11
     

    Luuk schreef op 3 feb '16 om 09:04u

    Tim,

    Een speciale afdeling klinkt heel goed, maar heeft deze afhandeling ook de mogelijkheden om oplossend te handelen? Kan die afdeling een ongewenste overstap ongedaan maken als blijkt dat er zuiver sprake is van slamming (geen voice log, geen getekende overeenkomst, etc.).

    Met andere woorden heeft de KPN (die afdeling) wettelijke mogelijkheden om een overeenkomst op te vragen bij de nieuwe aanbieder en heeft de KPN de wettelijke mogelijkheid om een herstelactie uit te voeren, ook al werkt de slammende partij niet mee?

    Of heeft de afdeling meer een adviserende en/of bemiddelende rol?

     

    Beste Luuk,

    De afdeling heeft zowel een adviserende rol als bemiddelende rol. De nieuwe provider is altijd verantwoordelijk voor het oplossen van de klacht. Indien de klant nog niet kenbaar is gemaakt bij de nieuwe provider, heeft deze geen kans gehad om de klacht op te lossen. In deze situaties kan een klacht nog niet direct in behandeling worden genomen. Vanuit de ACM zijn er namelijk duidelijke regels opgesteld waar ook wij (KPN) ons aan moeten houden.

    KPN mag een order niet annuleren i.v.m. wet- en regelgeving. In alle gevallen dient de nieuwe provider actie te ondernemen. Zo is het porteringsproces vastgesteld door de ACM. KPN kan / mag bij een klacht, een bemiddelende rol aannemen.

    Luuk schreef op 3 feb '16 om 15:22u

    Als je zoekt op internet vind je steeds meer ellende van Belgarant. Er zijn al talloze gevallen van slamming/ongewenste overstap, maar wat te denken van hun ongewenste, agressieve en brutale telefonische acquisitie?

    Bekijk op wieheeftgebeld.nl maar eens de nummers 070-2060035 en 043-3040024.

    Belgarant is net als Belcentrale één van de handelsnamen van zo'n fijne vage BV structuur. Belcentrale staat als partner op de website van KPN Wholesale. Hoe is het mogelijk, dat KPN Wholesale dit gedrag accepteert van een partner?

    Wil KPN graag geïdentificeerd worden met de praktijken van Belgarant en Belcentrale? Spelen er soms andere belangen KPN?

     

    Er spelen geen andere belangen bij KPN. Wij hebben te maken en houden ons puur aan de wet- en regelgeving. Meer informatie op de website van ACM.
    Ook wij hebben helaas te maken met voordeelregeling.nl  een van de oplichtingspraktijken van de heren / boevenduo

    ***** en ***** (***** te Antwerpen)  (met dank aan de KvK). Schimmige praktijken.

    In ons geval probeert voordeelregeling.nl ons te overtuigen dat we een overeenkomst hebben voor 24 maanden, terwijl dit absoluut niet aan de orde is. Ze denken zelfs dat het sturen van een mailtje met een aanbieding van 2,5% extra korting bij een twee jarig contract bindend is als je hier niet binnen een maand op reageert...!!?? Dit is pure oplichting.

    Nu blijkt dat deze heren ook eigenaar zijn van *****, die zit dus ook in het complot! ***** is dus van een stelletje oplichters!

    Zoals hier al meer te lezen is staat voordeelregeling.nl gelijk aan oplichting ! misleiding en andere frauduleuze praktijken.

     trefw:  voordeelregeling oplichters
    ervaringen voordeelregeling
    Reputatie 7
    Badge +11
    https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/1627 schreef op https:///t5/De-Lobby/Klachten-Voordeelregeling-nl/m-p/6920#M428

    Tim,

    Dat ziet er heel goed uit echter is bij ons dan echt alles verkeerd gegaan. Medewerkers van KPN wisten echt niet waar we het over hadden en wisten ook niets van een aparte afdeling. Van de gesproken KPN medewerkers heb ik ook de naam en email gekregen voor eventueel wederhoor.

    Ook heb ik te horen gekregen van een KPN medewerker dat er intern iets fout was gegaan en dat de terugzetting daardoor is geannuleerd. Dus KPN maakt de fout en de klant is de dupe.

    Met KPN komen wij dus echt niet verder om dit probleem op te lossen, heel erg triest dat wij het uit handen hebben moeten geven.

     

    Dat is niet fijn om te horen, Basser. De slammingdesk is nog maar actief sinds december en mogelijk zijn daardoor sommige medewerkers hier niet van bewust. Fouten kunnen helaas gemaakt worden maar het is niet de bedoeling dat u als klant daar de dupe van bent. Ik hoop dat u stappen weet te zetten en het probleem opgelost kunt krijgen. Indien ik iets voor u kan doen verneem ik graag een bericht van u, u kunt mij ook een privébericht sturen.
    Reputatie 7
    Badge +11
    https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/750 schreef op https:///t5/De-Lobby/Klachten-Voordeelregeling-nl/m-p/6991#M436

    Ook als die klant duidelijk stelt dat het niet uit haar eigen vrije wil gebeurt? Heeft juridisch gezien de 'nieuwe' provider meer gewicht dan de klant zelf?

     

    KPN kan ten alle tijde een herstelorder inleggen maar kan/mag geen orders van andere providers annuleren. De klant kan altijd zelf binnen de wettelijke bedenktijd een order annuleren. Vanuit de speciale klachtenprocedure bij de slammingdesk kunnen er andere acties worden uitgezet.
    https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/227 schreef op https:///t5/De-Lobby/Klachten-Voordeelregeling-nl/m-p/7833#M462https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/1879 schreef op https:///t5/De-Lobby/Klachten-Voordeelregeling-nl/m-p/7825#M460Op 26 april 2016 benaderd door Belgarant. Technisch zou alles hetzelfde blijven, alleen 15% korting op ISDN abonnement. Wij hebben er twee.

    Helaas pas dit weekend op internet gaan zoeken en enorm geschrokken. Heb gisteren een e-mail gestuurd om de telefonisch order te annuleren, maar kreeg als antwoord dat het pas over 5 dagen in het systeem staat. Ook telefonisch en dan zeggen ze over 2 dagen terugbellen.

    Vandaag een aangetekende brief gestuurd. Ik hoop dat het lukt.

    Vanmorgen ook naar KPN 0800-0403 gebeld, maar daar weten ze van niets. Op mijnkpn staat nl. dat het contract per 21 april 2016 (dus 5 dagen vóór het telefoongesprek) is beëindigd.

    Op dit forum lees ik over een speciaal team bij KPN, maar hoe kan ik deze benaderen.

    Help!!

     Beste https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/1879, aangezien uw order nog in de voorbereidende fase zit en u nog binnen annuleringstermijn bent, kunt u de order annuleren bij de provider. De provider is verplicht om u te helpen bij dit verzoek.

     Ondanks een telefonische toezegging dat Belgarant de zgn. order geannuleerd heeft (dit zouden ze schriftelijk bevestigen, maar niet gekregen), krijg ik vandaag een brief van KPN d.d. 31-5-16 dat voor 1 van de 2 ISDN-telefoniepakketten het contract is opgezegd per 31-5-16 en overgenomen door Belgarant. 

    Weer gebeld met Belgarant en gemaild en ze hebben nu een herstelorder gemaakt om ons terug te zetten naar KPN, maar dit duurt 15 werkdagen!!!

    Ook bij KPN gereclameerd, want op 10-5-16 kreeg ik van KPN het volgende bericht: 

    "Zonder uw toestemming kan belgarant de nummers niet overnemen. Wat ik vanuit hier kan  zien is dat de nummers op dit moment gewoon nog bij KPN actief zijn.

    In verdere processen van BelGarant kan ik helaas niks inzien. Daar zult u zelf met Belgarant contact over moeten opnemen.

    Als belgarant alsnog een porteringsverzoek indiend dan zult u hiervan bericht krijgen van ons."

    Ja ik krijg bericht van KPN, maar niet dat er een porteringsverzoek is ingediend, nee dat het contract al is overgenomen!!
    Reputatie 7
    Badge +11
    https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/1808 schreef op https:///t5/De-Lobby/Klachten-Voordeelregeling-nl/m-p/7415#M448

    Goedemiddag,

    Is Belgarant ook een onderdeel van jullie, de werkwijze van deze organisatie is nogal agrassief. je krijgt niet de mogelijkheid om echte vragen te stellen waardan ook geen echt antwoord op krijgt.

     

    Hallo 
  • , Belgarant is geen onderdeel van de KPN. Belgarant is wel een partner van KPN-Wholesale om gebruik te maken van de infrastructuur van KPN.
  • Wij hebben hier nu mee te maken met Belvoordeel. Zware dreigementen, dus nu ook juridische bijstand ingeschakeld. Belvoordeel heeft op naam van een scholier die bij ons werkt het contract met KPN beëindigd. Het bedrijf is niet voornemens op mail te antwoorden, slechts te dreigen met deurwaarders en beslagleggingen. KPN had direct op ons uitdrukkelijk verzoek het contract door laten lopen.
    Wij zijn hier veel tijd en energie aan kwijt, dus overwegen nu een claim bij Belvoordeel neer te leggen via de rechter. Het is onvoorstelbaar dat dergelijk malafide bedrijven ongestraft met deze oplichters-praktijken door mogen gaan. Belvoordeel is eigenlijk Bel-Hel!
    Reputatie 7
    Badge +11
    Beste Steef,

    Bedankt voor het delen van uw ervaring op het forum. Als u een vraag hebt, of wij iets voor u kunnen doen, verneem ik graag van u. Veel succes met deze situatie, hopelijk kunt u dit hoofdstuk snel afronden.
    Reputatie 2
    Badge +1
    Hallo Traysi,
    Een idee is om bezwaar in te dienen bij het incassobureau. Als je deze weet te overtuigen dat de incasso onterecht is, kan het incassobureau besluiten om de vordering terug te sturen.

    Reageer