KPN Websitecoach, dramatische service en klantcontact.

  • 8 november 2017
  • 2 reacties
  • 152 keer bekeken

Dag,

Sinds Websitecoach is opgestart zijn wij als bedrijf vrijwel direct overgestapt op de service. De beloften waren veelbelovend, en zo de verwachtingen ook.

Kpn is begonnen met het bouwen van onze website, in het begin leek dit best best prima te gaan totdat de website online ging. De website bleek, na launch, niet helemaal te werken (zowel de desktop als de mobiele versie). Aanpassingen bleken nodig te zijn en werden door ons dan ook opgemerkt en doorgezet naar de serviceafdeling. Het verwerken van deze aanvragen nam minimaal een week tot soms zelfs 2.5 week in beslag. Wanneer dit eindelijk een keer werd gedaan, konden wij vervolgens weer de fouten die waren begaan tijdens de wijzigingen doorvoeren, doorsturen naar de serviceafdeling. Deze fouten bleken soms echter zo overduidelijk (grammaticale fouten in woorden en zinsbouw) dat een kind van 12 het wellicht nog beter had kunnen doen.

Voor ons bedrijf was het van groot belang dat de informatie adequaat werd aangepast, gezien externe marketingacties die in contact stonden met de website. Deze actie heeft zijn doel echter volledig misgelopen doordat wij TOT OP HEDEN (minimaal 6 weken geleden dat we de wijziging hebben aangegeven) nog steeds geen goed functionerende website hebben en hierdoor aanzienlijke inkomsten mislopen.

In de tussentijd is de websitecoach ook nog eens opgeheven en opnieuw opgestart omdat de samenwerking met kpn en externen niet goed verliep. Dit resulteerde in een 3 weken radiostilte en geen mogelijkheid tot het aanpassen van de website. Zoals eerder aangegeven waren wij hier de dupe van (terwijl de kosten van €35,- wel gewoon doorlopen)

Bij ieder contact dat wij proberen te leggen met kpn websitecoach worden we van het kastje naar de muur gestuurd. Onderhand al een 30tal keren aan de telefoon gehangen ZONDER resultaat. Het enige wat we te horen krijgen is ''het wordt doorgegeven aan de serviceafdeling maar wij kunnen u helaas niet zeggen hoe lang dit zal duren. Er wordt zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen'. ''

Dit is dus absoluut niet het geval gezien het feit dat wij al 6 weken wachten op een doorvoering van een wijziging op onze website.

Normaliter ben ik absoluut niet het type persoon dat snel klaagt als het op een service aankomt, mede doordat ik zelf ondernemer ben en weet dat het soms moeilijk is om al het contact te onderhouden en iedereen tevreden te houden. Dit betreft echter zo'n uitzonderlijk geval dat ik op deze manier probeer het team KPN wakker te schudden in de hoop dat zij eindelijk wijzigingen doorvoeren op onze website.

Doordat de wijzigingen tot op heden nog niet zijn doorgevoerd lijden wij tot op heden financiële schade. Wij zijn erg benieuwd hoe KPN ons tegemoet gaan komen in de geleden schade.

In afwachting van....

2 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Welkom op het Zakelijk KPN Forum @Schut, het is goed dat je de problemen hier neerlegt zodat er gezocht kan worden naar een oplossing.

Ik heb begrepen dat de leverancier van KPN voor desbetreffende dienst (WebsiteCoach) helaas niet meer aan hun verplichtingen kon doen, KPN is inmiddels op zoek naar een andere leverancier.

Ik ben er mee eens dat dit niet de gewenste gang van zaken is. Een KPN medewerker zal daarom binnenkort ook dit topic beantwoorden.
Reputatie 6
Badge +6
Hi @Schut,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Ik moet eerlijk zeggen dat ik een beetje schrik van uw melding dat de wijziging al 6 weken op zich laat wachten.
Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Natuurlijk ga ik hier graag achteraan en zorg ik ervoor dat het zsm doorgevoerd wordt.

Wilt u mij in een privébericht uw domeinnaam sturen?

Reageer