[Opgelost] Problemen telefonie Ondernemerspakket

  • 10 januari 2017
  • 0 reacties
  • 504 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +5
Laatste update
De problemen zijn verholpen. Klanten die een melding via het forum hebben gedaan, zijn terug gebeld door de technische dienst! :)

Update 18:00 uur
Op het moment nog geen telefonie? Wij vragen u het modem dan wel opnieuw op te starten (herstart/reboot). Vervolgens probeert u nog één keer het telefonie basisstation opnieuw op te starten. Binnen enkele minuten moet de verbinding weer werken. Zo niet ontvangen wij graag uw melding in een privé bericht.

Update 11:15 uur
Hebt u een Ondernemerspakket abonnement, dan kan het zijn dat u momenteel hinder ondervindt met uw telefoonverbinding. Excuses voor het ongemak! Wij zijn druk bezig met het oplossen van het probleem.

Mocht het probleem zich bij u voordoen dan krijgt u de foutcode 003 te zien. Dit houdt in dat uw telefoonnummer niet meer geregistreerd staat in het telefoontoestel. In sommige gevallen helpt een herstart van het basisstation (geef het modem en telefoontoestel dus geen herstart). Haal het basisstation minimaal 1 minuut van het stroom en sluit hem vervolgens weer aan op stroom.

Als dit niet werkt kunt u een privé bericht sturen met uw contactgegevens, naam, telefoonnummer en e-mail. Indien mogelijk graag ook uw klantnummer en telefoonnummer waarop u momenteel niet bereikbaar bent. Vervolgens nemen wij contact met u op om het probleem te verhelpen!

0 reacties

Geen reactie

Reageer