Samen naar de toekomst: help KPN ontwikkelen!

  • 11 November 2016
  • 0 reacties
  • 386 keer bekeken

Reputatie 6
Badge +5
Of we het nu hebben over een grote multinational of de bakker op de hoek: goede service is ontzettend belangrijk voor iedere klantgerichte onderneming. Ook bij KPN doen wij ons best om te innoveren en nieuwe manieren te zoeken om u beter van dienst te kunnen zijn. En er is maar 1 partij die daarin het laatste woord heeft: dat bent u!

Op dit moment zijn wij bezig een concept te ontwikkelen voor onze digitale zakelijke producten. U bent, als klant, natuurlijk onmisbaar in ons creatieproces. Daarom nodigen wij u op 25 november graag uit in Den Haag voor een exclusief kijkje in de keuken. Geef uw mening en laat uw stem horen!

Bent u erbij? Post dan nu een reactie met uw naam en uw bedrijf. Dan nemen wij contact met u op en kijken we samen naar de toekomst!

0 reacties

Geen reactie

Reageer