Vraag

service

  • 10 April 2015
  • 3 reacties
  • 547 keer bekeken

Was een paarmaanden geleden bij KPn zakelijk in rijswijk geweest omdat de rekening erg hoog was.

 om het verhaal kort te maken, moest ik  een mail sturen naar se-rijswijk@kpn.com. hij is een van de heren die daar in dat kamertje problemen probeer op te lossen. 

 Tot vandaag, maanden later is er nog geen antwoord gegeven,

Wat een tegenstelling met dat reclame filmje van KPN hoe zij de klanten behandelen .

3 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Beste atelier,

Het is natuurlijk erg teleurstellend dat u nog geen reactie op uw e-mail heeft ontvangen. Dit is natuurlijk niet de service die u van ons mag verwachten. Ter bescherming van de privacy van de winkelmedewerker heb ik zijn naam uit uw bericht gehaald.

Ik wil graag voorstellen dat wij u gaan helpen. Heeft u de mogelijkheid om de betreffende e-mail naar mij te sturen? Het e-mailadres hiervoor zal ik u in een privébericht sturen.

Ik hoop een reactie van u te mogen ontvangen. U kunt mij eventueel meteen meer gegevens per privébericht of e-mail sturen.
Reputatie 7
Badge +11
Beste Atelier,

Ik heb u een privébericht gestuurd! (niet mijn privé e-mail adres, maar wel een adres wat u mag gebruiken 😉 )
Beste Tim,

 Zou jij mij nog een keertje je prive mail adres willen geven.

Ik heb de onbeantwoorde mail gevonden 

 m vr gr 

Atelier

Reageer