Beantwoord

Applicaties webhosting niet bereikbaar

  • 5 november 2016
  • 1 reactie
  • 105 keer bekeken

Hallo,
via KPN hebben wij de website voor ons bedrijf gemaakt, via de Joomla applicatie.
Sinds een aantal weken is het tabblad Applicaties niet meer beschikbaar via de KPN Cloudservice, en kunnen wij niet meer via deze weg naar de Joomla Applicatie. De applicatie staat ook niet meer in de lijst met mogelijk te installeren applicaties. Hoe kan dit? Ondersteunt KPN Joomla niet meer?
De site is nog wel bereikbaar en we kunnen hem nog wel aanpassen via de administrator erachter.
Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Lindsay 7 november 2016, 09:28

Goedemorgen Antje,

U bent op de juiste plaats gekomen! Welkom op het Zakelijk KPN Forum :D

Het tabblad Applicaties is na een recente update van http://cp.online.kpn,com inderdaad niet meer beschikbaar, maar de inhoud hiervan bestaat nog steeds!
Als u zich op de Home pagina bevindt, ziet u in het venster 'Websites' (het tweede venster van onder aan de linkerkant).


Als u op het kopje 'Site-applicaties' klikt komt u op dezelfde pagina uit.

Laat u nog even weten of het is gelukt?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +5
Goedemorgen Antje,

U bent op de juiste plaats gekomen! Welkom op het Zakelijk KPN Forum :D

Het tabblad Applicaties is na een recente update van http://cp.online.kpn,com inderdaad niet meer beschikbaar, maar de inhoud hiervan bestaat nog steeds!
Als u zich op de Home pagina bevindt, ziet u in het venster 'Websites' (het tweede venster van onder aan de linkerkant).


Als u op het kopje 'Site-applicaties' klikt komt u op dezelfde pagina uit.

Laat u nog even weten of het is gelukt?

Reageer