Beantwoord

basekit

  • 16 April 2015
  • 1 reactie
  • 375 keer bekeken

Het lukt me vaak niet om in te loggen op Basekit.

Onduidelijk hoe dit moet. Heb wel een abonnement, al 6 maanden.

Begrijp van telefonische "helpdesk", dat dit product tussen wal en schip is beland.
icon

Beste antwoord door Tim 17 April 2015, 17:33

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +11
Beste martinbrandhof,

Erg lastig natuurlijk om van de dienst gebruik maken als u niet kunt inloggen!

BaseKit is een dienst van een partner van KPN, technische problemen worden door BaseKit zelf verholpen. De technische dienst van KPN Cloud kunnen helpen wanneer er problemen zijn met bijvoorbeeld de domeinnaam of de control panel. Het is mogelijk om contact op te nemen via de Live Chat service: http://www.kpn.com/zakelijk/mkb/cloud.htm" target="_blank of middels het https://www.kpn.com/web/show/id=3964681" target="_blank.

De telefonische klantenservice hebben de mogelijkheid om een melding door te zetten naar de technische dienst van KPN Cloud zodat er contact met u wordt opgenomen, jammer dat dit niet is aangeboden!

Kunt u wel inloggen op de control panel? (https://cp.online.kpn.com/single.html" target="_blank)

Ik wil u adviseren om daar eerst te kijken of de juiste domeinnaam aan BaseKit staat toegewezen.

Reageer