Vraag

Beschikbaarhied domeinnaam

  • 15 January 2018
  • 1 reactie
  • 100 keer bekeken

Wij hebben al een account bij KPN en willen nog enkele domeinnamen registreren. Binnen de account omgeving zijn de domeinnamen niet beschikbaar, erbuiten op de zakelijke pagina's van KPN zijn de namen wel beschikbaar.
Communiceren jullie intern niet goed?

1 reactie

Reputatie 5
Badge +5
Goedemiddag, welkom op het Zakelijk KPN Forum,

Ik kijk graag met u mee. Als ik het goed begrijp wilt uw een extra domein registreren, maar wanneer u dit doet vanuit uw eigen Zelfservice Cloud pagina krijgt u de melding dat het domein niet beschikbaar is.

Stuurt u mij in een privébericht
de volgende gegevens van uw huidige abonnement: domeinnaam, e-mailadres en de laatste 4 cijfers van het IBAN.

Daarnaast ontvang ik ook graag 1 van de domeinen dit u zou willen registreren. Ik hoor het graag van u.

Reageer