Wij hebben al een account bij KPN en willen nog enkele domeinnamen registreren. Binnen de account omgeving zijn de domeinnamen niet beschikbaar, erbuiten op de zakelijke pagina's van KPN zijn de namen wel beschikbaar.
Communiceren jullie intern niet goed?
Goedemiddag, welkom op het Zakelijk KPN Forum,
Ik kijk graag met u mee. Als ik het goed begrijp wilt uw een extra domein registreren, maar wanneer u dit doet vanuit uw eigen Zelfservice Cloud pagina krijgt u de melding dat het domein niet beschikbaar is.
Stuurt u mij in een privébericht
de volgende gegevens van uw huidige abonnement: domeinnaam, e-mailadres en de laatste 4 cijfers van het IBAN.
Daarnaast ontvang ik ook graag 1 van de domeinen dit u zou willen registreren. Ik hoor het graag van u.
Ik kijk graag met u mee. Als ik het goed begrijp wilt uw een extra domein registreren, maar wanneer u dit doet vanuit uw eigen Zelfservice Cloud pagina krijgt u de melding dat het domein niet beschikbaar is.
Stuurt u mij in een privébericht
de volgende gegevens van uw huidige abonnement: domeinnaam, e-mailadres en de laatste 4 cijfers van het IBAN.
Daarnaast ontvang ik ook graag 1 van de domeinen dit u zou willen registreren. Ik hoor het graag van u.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.