Beantwoord

Bestandsoverdracht: Disk quota exceeded

  • 20 maart 2017
  • 4 reacties
  • 97 keer bekeken

Het lukt sinds een week niet meer om te uploaden via FileZilla. Melding: Disk quota exceeded.
Kunt u contact met mij opnemen?
icon

Beste antwoord door Tim 24 maart 2017, 09:19

Dag Jos, het probleem is opgelost.

De diskverhoging is doorgevoerd op de server en de extra ruimte is eindelijk toegankelijk. Het is gelukt om een bestand erop te uploaden! :)
Excuses voor het ongemak.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Beste studiojv,

Ik zie dat u in gesprek bent met Lindsay, ze was gisteren en vanmorgen niet aanwezig. Ik heb uw privébericht van Lindsay erbij gepakt en uw account gevonden.
De schrijfruimte is inderdaad vol. Ik zie namelijk dat u een back-up heeft staan van september die bijna 200mb groot is. Als u deze back-up verwijderd, verwacht ik dat uw schijfruimte weer toereikend is. :)

Is dat zo? Ik heb altijd begrepen dat de disk space los staat van de website disk space.
Dat is volgens mij op de resources pagina te zien?



Met groet,
Jos.
Reputatie 7
Badge +11
Beste Jos,

U hebt helemaal gelijk. Ik heb het voor de zekerheid nog nagevraagd bij mijn collega's van de technische dienst. De schijfruimte voor de back-up staat inderdaad los van de totale schijfruimte. :$

De verhoging lijkt niet goed doorgevoerd te zijn op de webserver, gezien deze nog denkt dat er minder ruimte is. Ik ga hier een melding voor maken bij de leverancier om te verhelpen. Zodra hier meer over bekend is meld ik mij!
Reputatie 7
Badge +11
Dag Jos, het probleem is opgelost.

De diskverhoging is doorgevoerd op de server en de extra ruimte is eindelijk toegankelijk. Het is gelukt om een bestand erop te uploaden! :)
Excuses voor het ongemak.

Reageer