Chatten met KPN onmogelijk

  • 25 September 2017
  • 3 reacties
  • 161 keer bekeken

Waarom zit er geen link onder de button "chat met KPN" in de pagina https://www.kpn.com/zakelijk/service/contact.htm
??

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Hi @frustrated,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum!

De chat is beschikbaar tot 18.00 uur. Dit is de reden dat u geen chat kunt starten op dit moment. Gelukkig kan ik u via het forum ook helpen met uw vraag. Waar kan ik u precies mee helpen?
Ontzettend stom dat je dat dan niet kunt zien. Kan een reputabele firma als KPN dit nou echt niet beter?
Na bijna 20 minuten in de wachtrij aan de telefoon is mijn probleem inmiddels opgelost: ik wil alleen maar een verhuiscode hebben om mijn domein bij jullie weg te halen.
Maar dit is de zoveelste keer dat ik ergens vastloop, en dat komt met name door dit soort zoekplaatjes. En ik ben de enige niet.
Ik ga nu definitief weg als klant, sorry.
Reputatie 7
Badge +6
Ik ben met u eens dat de openingstijden van de chat vermeld moeten worden. Dan weet u tenminste waar u aan toe bent. Ik betreur uw beslissing om ons te verlaten. Ik hoop dat we elkaar wellicht in de toekomst weer zullen vinden en dat we dan volledig aan de verwachtingen voldoen! Ik ga in ieder geval ervoor zorgen dat deze pagina aangepast wordt 😉

Reageer