Vraag

Controle van eigenaarschap voor domeinnaam

  • 24 maart 2018
  • 3 reacties
  • 149 keer bekeken

Goedemorgen allemaal
Ik kreeg vanochtend een mailtje van KPN waarin staat dat ik mijn WHOIS gegevens moet controleren. Alles klopt, alleen de adresgegevens (fysiek huisadres) zijn niet meer van toepassing. Ik heb geen inloggegevens meer voor de Cloudservice. Hoe kan ik dit oplossen (de chat is de hele ochtend al bezet)?
Alvast bedankt!

3 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Goedemorgen @Jazzy,

Hier kan ik u bij helpen! ☺ Zou u mij de domeinnaam willen doorgeven? (Dit kan eventueel in een privébericht)
Reputatie 6
Badge +5
Hi @Jazzy,

De fysieke adresgegevens van de woning kunt u niet aanpassen via Zelfservice Cloud. Gezien de adres gegevens in uw account wel al up to date waren, heb ik dit direct voor u aangepast.

Om u weer toegang te geven voor Zelfservice Cloud heb ik u in privé een check vraag gesteld betreft het achterliggende e-mailadres. 🙂
Goedemorgen,

Ik kreeg vandaag een mail (twee mails) voor het Controle van eigenaarschap voor domeinnaam
deze komt van info@kpndomeinnaamonline.nl

Verder op in de mail is nog een sectie >> Hebt u nog vragen >> U kunt hier <http://kpn-klantzm.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/20145> ook lezen waarom deze mail niet van een '@kpn.com' e-mail adres afkomstig is.

Ik vertrouw dit niet helemaal.

Kunnen jullie uitleggen of deze mail van Cloud-Diensten van KPN afkomstig is?

Reageer