Beantwoord

CP niet bereikbaar

  • 20 February 2016
  • 2 reacties
  • 166 keer bekeken

Ik heb de laatste tijd (sinds de briljante migratie) veel problemen met cp. Ik kan bijvoorbeeld nu de site niet bereiken. Ik heb een enorme laadtijd en het resultaat na 10 minuten wachten is dat ik kan inloggen en een foutcode krijg. Daarnaast heb ik geen zicht op hoeveel MB ik heb gebruikt, ik krijg op de meest random momenten een melding dat mijn "disk quota exceeded" zijn. Beetje kinderachtig dat ik zoveel betaal voor zo'n sukkelige hosting oplossing. 
icon

Beste antwoord door Tim 22 February 2016, 11:29

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Beste @Koen1, welkom bij de zakelijke community van KPN! :D

Om eerlijk te zijn herken ik dit probleem niet. Ik log vaak in op de CP van gebruikers om ondersteuning te verlenen. Daarbij ervaar ik geen lange laadtijden of foutmeldingen bij het inloggen of gebruik van de CP. Natuurlijk zijn er verstoringen en onderbrekingen geweest maar deze zijn van korte duur. Om deze reden verwacht ik dat er problemen zijn met uw account of diensten.

Op het oude platform heeft de disk quota nooit goed gewerkt, daardoor was het mogelijk om over de webspace limiet te gaan. Het nieuwe platform heeft dit wel werkend waardoor u de melding "disk quota exceeded" kunt krijgen als de grootte van uw wepspace ruimte de limiet overschrijft.

Als u problemen blijft ervaren wil ik graag kijken naar uw account. U ontvangt van mij een privébericht, u kunt reageren om mij uw gebruikersnaam door te sturen.
Reputatie 7
Badge +11
Beste @Koen1, gaat het inmiddels al beter met inoggen?

Graag verneem ik uw ervaringen!

Reageer