Beantwoord

Disk quota exceeded

  • 18 February 2016
  • 3 reacties
  • 509 keer bekeken

Ik beheer eenb website, namelijk dpfc.nl

en na jullie laatste verhuizing krijg ik, als ik met FTP iets wil uploaden, steeds
de melding: Disk quota exceeded

soms gaat het ineens wel, maar ik moet steeds blijven proberen totdat ik wel
kan uploaden.
Graag hulp.
icon

Beste antwoord door Tim 18 February 2016, 13:15

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Beste @petero, welkom bij de zakelijke community van KPN! :D

Het probleem dat u beschrijft herken ik. Bij het webhosting pakket wordt 250MB aan webspace ruimte geleverd. Op het oude platform (PEM) heeft de "disk quota" nooit goed gewerkt. Voor deze website zie ik dat er 3.60GB wordt gebruikt en is de quota ruim overschreden. Eigenlijk is de enige oplossing voor dit probleem om extra diskspace bij te kopen of de ruimte op te schonen zodat u onder het limiet komt.
https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/227 schreef op https:///t5/Cloud-technische-vragen/Disk-quota-exceeded/m-p/6852#M1168Beste https:///t5/Cloud-technische-vragen/Disk-quota-exceeded/td-p/6850, welkom bij de zakelijke community van KPN! Smiley Vrolijk

Het probleem dat u beschrijft herken ik. Bij het webhosting pakket wordt 250MB aan webspace ruimte geleverd. Op het oude platform (PEM) heeft de "disk quota" nooit goed gewerkt. Voor deze website zie ik dat er 3.60GB wordt gebruikt en is de quota ruim overschreden. Eigenlijk is de enige oplossing voor dit probleem om extra diskspace bij te kopen of de ruimte op te schonen zodat u onder het limiet komt.

 dank voor het hele snelle antwoord, Super.
Reputatie 7
Badge +11
Geen dank petero, ik had graag een ander alternatief gegeven! ;)

Reageer