Beantwoord

Disk quota exceeded

  • 22 February 2017
  • 5 reacties
  • 203 keer bekeken

Bij het uploaden van nieuwe files naar mijn website krijg ik de melding "Disk quota exceeded".
Inloggen op cloud service leert mij dat ik nog ca 400 Mb overheb.
Na contact met de service desk is mij verteld dat dit probleem maandag 20-2 zou zijn opgelost.
De vraag is: Wat is de status, want ik kan nog steeds niet uploaden.
icon

Beste antwoord door Elina 24 February 2017, 10:22

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 2
Badge +2
Goedemiddag NicOpdam,

Welkom op het zakelijk forum van KPN.

Ik heb het zojuist voor u nagekeken. Mijn poging om onderstaande koala te uploaden is mislukt.


Voor zover ik het kan zien heeft u helemaal gelijk. En zou er nog genoeg ruimte moeten zijn. Inderdaad nog zo'n 400 Mb. :)

Waarom het dan niet lukt, is mij nu nog een raadsel. Samen met een ingeschakelde hulplijn ga ik voor u op zoek naar de oplossing van dit probleem.

Zodra ik meer informatie voor u heb, laat ik het meteen weten.
Hartelijk dank. De tijd begint wel een beetje te dringen. Ik ben fotograaf en sta op het punt nieuw werk te presenteren.
Met vriendelijke groet

Nic
Reputatie 2
Badge +2
Goedemorgen Nic,

Ik heb goed nieuws. Wij hebben het probleem opgelost en verholpen.

Zoals u hier kunt zien is het nu weer mogelijk om afbeeldingen te uploaden. :)

Ik verwacht dat u zelf ook weer aanpassingen kunt doen. Mijn vraag is of u dit wilt testen. Lukt het niet, trek dan meteen weer aan de bel.
Hoi Elina,
Alles werkt weer perfect! Hartelijk dank

Met vriendelijke groet

Nic
Reputatie 2
Badge +2
Hoi Nic,

Dat is goed nieuws! Graag gedaan en veel succes met het presenteren van uw nieuwe werk!

Mocht u in de toekomst opnieuw met een hulpvraag zitten? Dan zien wij u graag terug op het forum. 🙂