Welkom op het

Zakelijk KPN Forum

Recent online
Zakelijk KPN Forum - Indexpagina
Vraag

Domeinnaam aanhouden


Van info@kpndomeinnaamonline.nl kreeg ik de mededeling dat ik in het afgelopen jaar mijn domeinnaam zou hebben opgeheven en dat deze naam binnen 28 dagen wordt beeindigd. Ik heb helemaal niets opgeheven en wil dat ook niet. Mijn domeinnaam heb ik al meer dan 15 jaar zonder problemen en het is belangrijk dat zo te houden. Graag advies. Hartelijk dank alvast

7 Reacties

Reputatie 4
Badge +3
Goedemorgen @Witsen, welkom op het Zakelijk KPN Forum.

Ah, dat is natuurlijk best gek. Ik zal direct met u meekijken om ervoor te zorgen dat alles blijft zoals het is. Hebt u voor mij in een privébericht de domeinnaam of uw cloud-mailadres alsmede ter verificatie de laatste 4 cijfers van het IBAN?
Reputatie 4
Badge +3
Bedankt voor de gegevens,

De domeinnaam is op de status 'niet automatisch verlengen' komen te staan, omdat we sinds kort de domeinnamen niet meer in deze gratis vorm aanbieden. Alle domeinnamen worden dus betaalde varianten. De domeinnaam is echter nog niet vervallen, dus ik kan hem vernieuwen naar de betaalde versie van 1,- euro per maand (incl. BTW).

Als u daar akkoord op geeft zal ik de domeinnaam laten omzetten en activeren.
Beste Mohammad, ik ga akkoord met de betaalde versie en dus de 1,- euro per maand. Bedankt alvast voor het activeren van de domeinnaam en de service verleend. hartelijke groeten
Reputatie 4
Badge +3
Graag gedaan hoor!

Ik heb alleen nog even de IBAN nodig waar het vanaf geschreven mag worden in een
privébericht. Dan zal ik de aanvraag erin zetten.
NL12ABN[gemodereerd]
Reputatie 4
Badge +3
Bedankt voor het sturen van u IBAN,

Ik heb het wel gemodereerd aangezien het privacygevoelige informatie is. In het vervolg kunt u dit soort informatie het beste in een privébericht sturen.

Ik heb de omzetten aangevraagd en het referentienummer in een privébericht naar u toe gestuurd. Ik zal de omzetting volgen tot het volledig voltooid is en zal u dan updaten hierover.
Reputatie 4
Badge +3
Goedemorgen @Witsen,

Het is in orde gemaakt, dus actief en draaiend. Mocht u toch problemen ervaren, dan hoor ik dat uiteraard graag. 🙂

Reageer