Vraag

Domeinnaam verhuizen van KPN lukt niet

  • 28 October 2016
  • 1 reactie
  • 114 keer bekeken

Beste kpn,
Namens onze klant hebben wij aangevraagd een verhuizing van het domein in gang te zetten.
Wij hebben meerdere KPN medewerkers aan de lijn gehad.
Zonder succes. Uiteindelijk hebben wij besloten om het verzoek tot escaleren verhuizing .NL-domein in te vullen.
We zijn nu een paar weken veder. Het domein blijkt nu los gekoppeld te zijn van de website bestanden maar het domein zelf blijkt nog steeds onder de naam van KPN te staan!

Kunnen jullie vertellen aan ons wat voor stappen we moeten ondernemen om ons domein van KPN terug te krijgen

Alvast bedank,
Vaida van de Vlekkert

1 reactie

Reputatie 7
Badge +11
Beste Vaida van de Vlekkert,

Sorry voor mijn late reactie, we zagen uw bericht een beetje laat. Lastig dat u met zoveel moeite de domeinnaam nog steeds niet hebt kunnen verhuizen.

In het verleden hebben wij anonieme registratie aangeboden waarbij de domeinnaam op naam van KPN is komen te staan. Een veel gebruikte dienst die dit had was Planet / Hetnet Eigen Site & Mail. Komt de domeinnaam hier toevallig vandaan? Voor het wijzigen van de eigenaarshouder vragen wij het WHOIS wijzigings-formulier ondertekend op te sturen.

Hier help ik u vermoedelijk niet mee, dat snap ik. Als u nog geen stap verder bent gekomen, wil ik de situatie graag bekijken. Kunt u mij daarvoor een privébericht sturen met de betreffende domeinnaam?
Dan help ik u om dit af te handelen.

Reageer