Vraag

Drie keer gebruikersnaam ontvangen en abonnement niet verschaft.

  • 21 July 2017
  • 2 reacties
  • 145 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
Goededag,

Ik heb recentelijk een .nl domeinnaam geregistreerd en daarbij webruimte + domein genomen. Na het verifiëren van mijn rekening d.m.v. iDeal kreeg ik echter twee keer een foutmelding. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice en deze vroeg mij om Firefox te gebruiken waarna het wel gelukt is.

Ik heb nu echter drie gebruikersnamen ontvangen voor dezelfde domein met iedereen een eigen ID en wachtwoord.

De ID's zijn:
7302159
7302162
7302058

Welke moet ik gebruiken aangezien ze alle drie dezelfde domeinnaam hebben?

Daarnaast staat bij status "Niet verschaft". Hebben jullie een indicatie van hoe lang dit normaal duurt?

Bedankt!

2 reacties

Inmiddels is het probleem opgelost zie ik. De twee duplicaat accounts zijn beëindigt en originele is ondertussen online.
Reputatie 7
Badge +6
Hi @Nir,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum! 😁

Ik moet eerlijk zeggen dat wij uw topic helemaal gemist hebben. Mijn excuses hiervoor!
Gelukkig was het probleem zaterdag al opgelost. Het klopt dat het bij sommige cloud-diensten een dag kan duren voordat het helemaal geactiveerd is.

Als ik u met andere zaken kan helpen, hoor ik dat natuurlijk graag! 😉

Reageer