Vraag

E-mail en domein werken niet meer?

  • 25 maart 2018
  • 1 reactie
  • 135 keer bekeken

Hallo KPN Zakelijk,

Na lang zoeken op internet, ben ik er achter gekomen dat mijn website www.jessielive.nl en het bijbehorende e-mail adres, waarschijnlijk is overgegaan naar KPN Zakelijk. Voorheen nam ik dit van KPN af, of zat dit inbegrepen in mijn Glasvezel abonnement.

Sinds 20-03 ontvang ik geen e-mails meer, en vandaag ontdekte ik, dat mijn website helemaal uit de lucht is:

Deze site is niet bereikbaar
De server DNS address van www.jessielive.nl kan niet worden gevonden.
ERR_NAME_NOT_RESOLVED

Ik zou graag zien dat alles weer werkt, heb de website volgens de Whois al sinds 2003:

Domeinnaam jessielive.nl
Status in quarantaine
Houder Planet Media Group N.V.
Registrar KPN Telecom B.V.
Röntgenlaan 75
2719DX Zoetermeer
Netherlands
Abuse contact Contactgegevens niet beschikbaar
DNSSEC nee
Registratiedatum 2003-09-22
Datum uit quarantaine 2018-04-28 05:46:06 (UTC)

Kunt U mij hier mee helpen? 😄

Bij voorbaat dank,

Jessie

1 reactie

Reputatie 1
Badge
Beste Jessie,

Inmiddels heb ik u (ict hulp) aan de lijn gehad en u uitgelegd wat er aan de hand is. Ook de storing doorgezet naar onze 2e lijn medewerkers. Deze melding heeft de volgende servicenummer gekregen 1-86079034731 en is ook inmiddels naar u gemaild.

Met vriendelijke groet,

Peter de Koning ( clouddienst medewerker)

Reageer