Beste antwoord door Romera
Bekijk origineelEmailinstellingen smartphone
Enkele dagen geleden is mijn domeinnaam bij KPN ondergebracht. Nu werkt de email op de telefoon (uiteraard) niet meer. Wie weet of waar vind ik de toe te passen instellingen, kan ze niet op de site vinden.
Dag Romera, welkom bij het Zakelijk KPN Forum! :)
Bij het verhuizen van een domeinnaam raken alle DNS instellingen verloren. Vermoedelijk kunt u daardoor niet mailen. Hebt u ook e-mail bij KPN afgenomen? Dan kunt u dit account instellen en gaan gebruiken.
Of hebt u een externe mailbox zoals Gmail of een andere dienst? Dan zou op de domeinnaam bij KPN de MX records gewijzigd moeten worden naar die van de e-mailprovider.
Ik verneem graag of het lukt.
Bij het verhuizen van een domeinnaam raken alle DNS instellingen verloren. Vermoedelijk kunt u daardoor niet mailen. Hebt u ook e-mail bij KPN afgenomen? Dan kunt u dit account instellen en gaan gebruiken.
Of hebt u een externe mailbox zoals Gmail of een andere dienst? Dan zou op de domeinnaam bij KPN de MX records gewijzigd moeten worden naar die van de e-mailprovider.
Ik verneem graag of het lukt.
Dank, ik had enkel mijn domeinnaam verhuist, helaas hield de KPN medewerker in het telefoongesprek hierover zijn mond; toch wel jammer. Ondertussen contact gehad met KPN en besteld wat nodig (b)lijkt. Overigens wel typisch dat alleen de email op de smartphone niet meer werkt en die op de computer wel.
Hi Romera,
Onhandig dat dit niet goed met u is uitgezocht inderdaad. De domeinnaam moet nog gekoppeld worden aan een maildienst. Dat kan een dienst van KPN zijn of een externe partij.
Hopelijk is het in voor u duidelijk wat u te doen staat. Als er vragen zijn, of ik kan helpen met iets verneem ik graag een bericht.
Onhandig dat dit niet goed met u is uitgezocht inderdaad. De domeinnaam moet nog gekoppeld worden aan een maildienst. Dat kan een dienst van KPN zijn of een externe partij.
Hopelijk is het in voor u duidelijk wat u te doen staat. Als er vragen zijn, of ik kan helpen met iets verneem ik graag een bericht.
Nou, het is uiteindelijk opgelost, met dank aan de support medewerker van KPN en het werkt nu naar tevredenheid.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.