Vraag

emails @planet.nl ontvangen onze e-mails niet

  • 19 July 2017
  • 3 reacties
  • 245 keer bekeken

Beste KPN,

Enkele Buren uit ons netwerk met het e-mailadres planet.nl, dat jullie toebehoort, ontvangen onze e-mails niet (*gemodereerd*). Kunnen jullie daar iets aan doen? Ze zitten niet in spam ofzo, ze komen gewoon echt niet toe.
Hierbij alle desbetreffende emailadressen.

Alvast bedankt,

Belinda Torres Leclercq

*gemodereerd*

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Goedemiddag Belinda,

Bedankt voor je reactie!
Ik ben even op onderzoek gegaan en ik zie dat jullie domeinnaam niet bij KPN is ondergebracht.
De beste manier om dit probleem te laten onderzoeken is om dit bij uw provider van de domeinnaam te melden. Het lijkt er namelijk op dat er vanaf hun geen contact gemaakt kan worden met de KPN mailservers. Er zal dan vanuit hun een onderzoek gestart worden naar de oorzaak van het probleem.

Ik vertrouw erop dat zij het probleem kunnen achterhalen, zodat het vervolgens opgelost kan worden.

Mocht je niet meer verder komen help ik natuurlijk graag verder 😁
Dag Rick,

Bedankt! Wij ontvangen echter geen foutmelding noch bounce bericht. Het werd ons duidelijk dat deze ontvangers niets ontvingen omdat ze ons zelf contacteerden. Er zit ook niets in hun spam.

Alvast bedankt voor de hulp,

Mvg,

Belinda Torres
Reputatie 7
Badge +6
Hi @BelindaTorres,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum! 😁

Wegens privacy gevoelige informatie heb ik uw bericht gemodereerd.
Wat naar om te lezen dat uw buren de mails vanaf het noreply mailadres niet ontvangen.
Nu heb ik wat meer informatie nodig om het probleem te kunnen onderzoeken.

Krijg je bijvoorbeeld een foutmelding bij het verzenden? Of krijg je een bouncemail waarin gemeld wordt dat de mails niet verzonden kunnen worden?

Reageer