Vraag

EPP code opvragen

  • 8 juni 2021
  • 1 reactie
  • 15 keer bekeken

Goedenavond,

 

graag ontvang ik op het administratieve email adres van domein pille.nl een EPP verhuiscode.

 

ik heb dit vandaag tevergeefs aan kunnen vragen via de telefonische helpdesk. Ik werd heen en weer gestuurd tussen particulier en zakelijk. Omdat ik het domein ooit via Planet particulier heb aangevraagd. Dit is kennelijk bij KPN ongebruikelijk.

ik lees in diverse andere forum berichten dat ik dit via hier wel kan aanvragen. Dus bij deze zie ik de code graag tegemoet.

De SIDN gegevens voor het domein heb ik nagekeken en kloppen.

mvg

Alexander Valentijn-Pille


1 reactie

Reputatie 6
Badge +6

Goedemorgen @Apille 

Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Goed dat je dit topic hebt aangemaakt. We helpen je natuurlijk graag verder. Ergens snap ik de verwarring bij mijn collega's. Het domein hoort namelijk bij een Eigen Site & Mail abonnement. Dat was voorheen een particulier abonnement, maar is inmiddels in beheer bij de zakelijke markt. 

Ik ben direct op onderzoek gegaan en heb via een collega de verhuiscode laten versturen naar het geregistreerde mailadres. De code komt er dus aan. 

Let wel op dat je na de verhuizing van de domeinnaam de abonnementen wel nog zelf op moet zeggen bij ons. Hiervoor log je in bij de Zelfservice Cloud. Vervolgens ga je naar ‘Account’ in het menu aan de linkerkant en daarna kies je voor ‘Abonnement’. Als je dan een van de abonnementen opent zie je daar de knop ‘Automatische vernieuwing sluiten. Daarmee wordt het abonnement opgeheven. 

Reageer