Beantwoord

EPP code veld is leeg

  • 8 October 2019
  • 2 reacties
  • 89 keer bekeken

Goedemiddag,

ik wil graag de EPP code doorgeven bij een nieuwe hostingpartij, echter de stappen die ik heb gevolgd via een ander bericht op het forum, leiden mij naar een leeg veld waar de code hoort te staan.

Graag ontvang ik z.s.m. de code en annuleer ik de webhosting en exchange online voor mijn website.

vriendelijke groet,

Mariska
icon

Beste antwoord door Mohammad 1 November 2019, 16:18

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Goedemiddag @MariskaVDL,

Dat gebeurd inderdaad nog weleens. Ik zal ervoor zorgen dat u de code alsnog ontvangt. Hebt u daarvoor voor mij in een privébericht de domeinnaam, klantnummer en uw cloud mailadres zoals deze bij KPN bekend is?
Reputatie 5
Badge +5

Goedemorgen@MariskaVDL,

Bedankt voor de gevraagd gegevens!

De domeinnaam kunt u aan de hand van de EPP-code verhuizen, maar het is belangrijk dat u via de cloudomgeving dit ook stop zet. Domeinnamen worden per jaar verlengd, dus als u het stop zet betaalt u nog de resterende periode.

Domeinnamen kunt u opzeggen door bovenaan op Account te klikken > Geregistreerde domeinen > selecteer de Domeinnaam > onderaan kunt u dan klikken op Optie automatisch vernieuwen uitzetten.

Andere producten kunt u opzeggen door bovenaan te klikken op Abonnementen > Abonnement selecteren Naam > onderaan klikken op Per einde contract opheffen.

Op dit moment heb ik een gespecialiseerde collega nodig om de EPP-code handmatig toe te sturen. Deze is maandagochtend weer aanwezig. Ik zorg ervoor dat u maandag de EPP-code ontvangt. :slight_smile:

Reageer