Beantwoord

Error occurred: 403 - forbidden

  • 1 November 2017
  • 4 reacties
  • 264 keer bekeken

Hallo beste lezer,

Ik ben nieuw hier en ook nieuw met een website maken via KPN Cloudservices.
Op het moment heb ik WordPress geïnstalleerd omdat ik hier bekend mee ben, maar als ik naar mijn domeinnaam toe wil (www.schrijfmijnondernemingsplan.nl) of naar mijn WordPress-omgeving (www.schrijfmijnondernemingsplan.nl/wordpress) geeft ie een foutcode aan, respectievelijk 403 bij mijn eigen domein en 404 bij het /wordpress domein.

Eerder vandaag heb ik wel via WordPress mijn website kunnen bewerken, maar doordat de website nog doorlinkte naar de KPN-website-geregistreerd domein en ik daarbij een aantal dingen aangepast heb en geprobeerd heb zodat mijn domeinnaam werd gegeven en niet de KPN-website, ben ik bang dat ik iets verkeerd heb aangepast/ingevuld.

Zouden jullie mij kunnen helpen?

Met vriendelijke groet,

Algri ten Hoor
icon

Beste antwoord door algrith 2 November 2017, 17:48

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Welkom op het zakelijk KPN forum,

Staat er toevallig een .htaccess bestand in de map waarin een deny rule aangegeven is?Zo ja: Verwijder deze.
Welkom op het zakelijk KPN forum,

Staat er toevallig een .htaccess bestand in de map waarin een deny rule aangegeven is?Zo ja: Verwijder deze.


Hallo SjorsK,

Nee, dat bestand kan ik niet vinden... Zag vandaag dat www.schrijfmijnondernemingsplan.nl/wordpress wel werkt, daar kan ik via mijn dashboard mijn site aanpassen. Echter geeft de 'gewone' url nog steeds de foutcode 403....
Ik ben inmiddels geholpen door een KPN medewerker via de live-chat.
Het probleem was dat mijn root-folder verkeerd lag, deze is nu goed gezet.
Reputatie 7
Badge +6
Fijn om te horen dat het probleem verholpen is! Deze oplossing had ik persoonlijk niet verwacht. Als je vragen hebt in de toekomst dan ben je natuurlijk altijd welkom om hier je vraag te stellen 🙂

Reageer