Beantwoord

fout bij aanmaken DNS record

  • 6 April 2016
  • 2 reacties
  • 166 keer bekeken

Bij het aanmaken van een DNS record komt de volgende melding:

Een onvoorziene fout deed zich voor. Gelieve cloud@kpn.com te contacteren.
Fout ID: 1459949971063
icon

Beste antwoord door Tim 7 April 2016, 11:37

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Hallo @MartinvW, welkom bij de zakelijke community van KPN! Leuk dat je deze vraag op het forum stelt :D

Bij voorhand durf ik niet te zeggen waarom u deze foutmelding krijgt. Wellicht was er nog een andere taak in behandeling of stond er een fout in de record. Heeft u het nogmaals geprobeerd en is het gelukt? Als het niet lukt verneem ik graag van u wat voor DNS record u probeert aan te maken en op welke domeinnaam (deze kunt u mij ook in een privébericht sturen).
Reputatie 7
Badge +11
Dag @MartinvW, bedankt voor uw privébericht. Er is inderdaad een storing met de selfcare omgeving. Inmiddels is er ook een workaround bekend. Het probleem zit in de interface van de Nederlandse taal, op Engels werkt het wel.

workaroundDNS.PNG

Het was u zelf al gelukt om de DNS record toe te voegen? Ik zie hem actief staan!

Reageer