Ik via KPN cloud een eigen website met eigen domein op een server via KPN.
Nu is mijn website niet bereikbaar er verschijnt de melding HTTP Error 503. The service is unavailable.
Website gemaakt met de Parallels Presence Builder 12.0.5-17. Gezien de webstatestieken is er geen bezoek meer geweest sinds 12 jan. de site is reeds een jaar online. Er is niets aan de site gewijzigd de afgelopen tijd. Hoe kan ik weer toegang verlenen tot de site?
Goedemorgen fjkuijer,
Welkom op het Zakelijk KPN Forum!:) Ik heb uw website even bekeken en zie inderdaad een internal server error. De Parallels Presence Builder geeft ook aan niet te kunnen publiceren op dit moment wegens een fout op de server.
Ik heb direct een ticket aangemaakt naar onze technische support. Zij zullen ervoor zorgen dat u z.s.m. weer online bent! Ik houd u uiteraard op de hoogte,
Welkom op het Zakelijk KPN Forum!:) Ik heb uw website even bekeken en zie inderdaad een internal server error. De Parallels Presence Builder geeft ook aan niet te kunnen publiceren op dit moment wegens een fout op de server.
Ik heb direct een ticket aangemaakt naar onze technische support. Zij zullen ervoor zorgen dat u z.s.m. weer online bent! Ik houd u uiteraard op de hoogte,
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.