Vraag

HTTP Error 503. The service is unavailable. Hoe kan ik weer toegang verlenen tot de site?

  • 15 January 2017
  • 1 reactie
  • 733 keer bekeken

Ik via KPN cloud een eigen website met eigen domein op een server via KPN.
Nu is mijn website niet bereikbaar er verschijnt de melding HTTP Error 503. The service is unavailable.
Website gemaakt met de Parallels Presence Builder 12.0.5-17. Gezien de webstatestieken is er geen bezoek meer geweest sinds 12 jan. de site is reeds een jaar online. Er is niets aan de site gewijzigd de afgelopen tijd. Hoe kan ik weer toegang verlenen tot de site?

1 reactie

Reputatie 6
Badge +5
Goedemorgen fjkuijer,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum!:) Ik heb uw website even bekeken en zie inderdaad een internal server error. De Parallels Presence Builder geeft ook aan niet te kunnen publiceren op dit moment wegens een fout op de server.

Ik heb direct een ticket aangemaakt naar onze technische support. Zij zullen ervoor zorgen dat u z.s.m. weer online bent! Ik houd u uiteraard op de hoogte,

Reageer