Beantwoord

Hulp

  • 18 januari 2016
  • 1 reactie
  • 120 keer bekeken

Beste medewerkers van KPN Helpdesk.

Vanmiddag geholpen door een zeerbekaam medewerker, die alle puinzoon in mijn directory,s heeft geruimd en alles heeft ingesteld zoals het zou moeten.

Na het terug zetten van mijn Akeeba backup werkt mijn site weer na behoren.

Hartelijk dank.

met vriendelijke groet,

P. de Zeeuw,

www.dezeeuwehbo.nl
icon

Beste antwoord door Carola 19 januari 2016, 13:30

Goedemiddag Peter,

Wat goed om te lezen dat je zo goed geholpen bent door mijn collega. 

De website is weer online zo te zien. Wel zo handig, zonder /joomla4.

Met vriendelijke groeten,

Carola

Bekijk origineel

1 reactie

Badge
Goedemiddag Peter,

Wat goed om te lezen dat je zo goed geholpen bent door mijn collega. 

De website is weer online zo te zien. Wel zo handig, zonder /joomla4.

Met vriendelijke groeten,

Carola

Reageer