Beantwoord

Ik kan de EPP code niet vinden

  • 12 August 2019
  • 11 reacties
  • 408 keer bekeken

Ik zit te zoeken naar een epp code in het portaal, het enige dat ik kan vinden is een wachtwoord en een order id. Het gaat om de domeinnaam mini-klus.nl

De stappen in het hulpvenstertje heb ik al doorlopen
icon

Beste antwoord door Mohammad 13 August 2019, 10:11

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Goedemorgen @henkm,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum! In de blog 'Waar vind ik de verhuiscode (EPP) van mijn domeinnaam?' wordt aan de hand van een stappenplan uitgelegd waar u de EPP code kunt vinden.

Laat u mij weten of het is gelukt?
Ja deze stappen heb ik allemaal uitgevoerd
Reputatie 5
Badge +10
Hi @henkm,

Als ik het goed begrijp is het dus nog niet gelukt met het vinden van de EPP code? Voor de zekerheid heb ik de EPP code gemaild naar het e-mailadres welke bij ons bekend is. Hebt u de mail ontvangen?
Nee ik heb geen mail binnen gekregen, ook niet in ongewenste mail etc. Ik heb op mailadres gekeken gekoppeld aan dit account en op info(appeltaart)mini-klus
Reputatie 5
Badge +5
Goedemorgen @henkm,

De mail wordt automatisch naar de postmaster@ mailadres gestuurd. Deze staat officieel als administrator geregistreerd en kan ik niet zomaar veranderen. Een snelle oplossing is dat u onder het info@ alias een postmaster@ alias aanmaakt, zodat u alsnog de mail kunt ontvangen.

Als bovenstaande niet mogelijk is zouden we de whois-gegevens moeten wijzigen. Dit gaat via een wijzigingsprocedure en kan enkele dagen duren.
En hoe doe ik dat?
Reputatie 5
Badge +5
Goedemorgen,

Met deze instructie kunt u een alias aanmaken. Mocht u toch liever WhoIs-gegevens willen wijzigen dan kan dat hier.
Als het goed is heb ik nu het mailadres (via WHOIS) goed staan, kun je nogmaals de EPP code toestoesturen
Reputatie 5
Badge +5
Verstuurd! 🙂
opgelost 🙂 thanks!!
Reputatie 5
Badge +5
Graag gedaan. 😄

Reageer