Beantwoord

inloggen zelfservice cloud

  • 1 May 2020
  • 3 reacties
  • 984 keer bekeken

Inloggen bij de zelfservice cloud lukt niet meer. Ineens is mijn wachtwoord en/of gebruikersnaam onjuist. Ik heb de gebruikersnaam opgezocht in de mail en een nieuw wachtwoord aangevraagd, maar ik ontvang geen e-mail om het wachtwoord te kunnen wijzigen. 

Ik betaal wel maandelijks voor mijn gekochte domeinnaam en als ik op internet zoek is deze domeinnaam ook nog aangemerkt als ‘bezet’

icon

Beste antwoord door Matthew 4 May 2020, 14:59

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Goedemorgen @Manonmuller, welkom op het Zakelijk KPN Forum,

 

Ik heb zojuist een nieuwe wachtwoord resetmail gestuurd naar het bij ons bekende mailadres, gekoppeld aan het klantnummer wat u in uw forum profiel ingevuld heeft. Heeft u deze nu wel ontvangen, en heeft u de email map ‘ongewenste mail / spam’ ook gecontroleerd?

 

Ik hoor het graag van u, mocht u niets ontvangen hebben zal ik de verdere opties voor u onderzoeken.

De link is ontvangen en werkt ook. Helaas is het systeem erg gebruiksonvriendelijk. Het menu waar ik iets wil instellen werkt niet. Ik wil de domeinnaam graag verhuizen. Net contact gehad met de klantenservice. 

Bij veel providers staat een verhuiscode gewoon klaar maar bij KPN moet alles eerst aangevraagd worden. Moet weer wachten op een ticket. Erg vervelend en niet flexibel!!!!

Reputatie 4
Badge +2

Ik kan goed begrijpen dat u er niet heel vrolijk van wordt wanneer u zo'n tijd op een reactie of de gewenste informatie moet wachten.

Graag kijk ik wat ik hier zelf voor u in kan betekenen.

Kunt u mij in een privébericht  de domeinnaam sturen waar u de verhuiscode van wilt ontvangen, incl. de postcode+huisnummer en laatste 4 cijfers van het IBAN rekeningnummer. Dan ga ik direct voor u aan de slag.

Reageer