Beantwoord

installeren email n.a.v. activeren nieuwe domeinnaam

  • 6 februari 2017
  • 1 reactie
  • 113 keer bekeken

Hallo Forum. Ik heb via KPN een nieuwe domeinnaam aangemaakt en wil nu ook een email account aanmaken en activeren zodat ik met dit domein alvast kan gaan mailen. Ik krijg het echter niet voor elkaar om dit in Outlook aan de praat te krijgen. Systeem geeft aan de de servertypen niet te vinden zijn? Wie kan mij helpen.. Gr Peter
icon

Beste antwoord door Lindsay 6 februari 2017, 15:56

Goedemiddag Peter,

Ik heb uw account even opgezocht, en zie dat u Exchange Online Premium heeft! 🙂 Bij dit abonnement hoeft u zelf geen servers in te stellen.
In deze blog vindt u de instellingen voor Outlook, Premium staat halverwege de pagina.

Laat u even weten of het hiermee lukt?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +5
Goedemiddag Peter,

Ik heb uw account even opgezocht, en zie dat u Exchange Online Premium heeft! 🙂 Bij dit abonnement hoeft u zelf geen servers in te stellen.
In deze blog vindt u de instellingen voor Outlook, Premium staat halverwege de pagina.

Laat u even weten of het hiermee lukt?

Reageer