Welkom op het

Zakelijk KPN Forum

Recent online
Beantwoord

interne fout


Reputatie 1
Ik wil een contactformulier op de website plaatsen en krijg daarna telkens de volgende mededeling:
Deze website meldt het volgende; Vanwege een interne fout kon uw bericht niet worden verzonden. Neem op een of andere manier contact op met de beheerder van de website om melding te maken van dir probleem.

Bij deze. Wat kunnen we er aan doen?
icon

Beste antwoord door Tim 27 juni 2017, 10:28

Dag @willi657, afgelopen vrijdag hebben ze het probleem weten op te lossen. Ik ben het alleen helemaal vergeten om door te geven! Als het goed is, is er nu geen foutmelding meer.

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Goedemiddag @willi657

Begrijp ik goed dat een contactformulier van onze website (kpn.com) niet werkt?

Natuurlijk zoek ik graag uit wat er aan de hand is en los ik dit voor u op. Kunt u voor mij de link delen van de pagina waar u het contactformulier wilt invullen?

Daarnaast wil ik ook graag weten wat uw oorspronkelijke vraag is. Welke vraag wilde u middels het contactformulier aan ons stellen?
Reputatie 1
Het gaat niet om het contactformulier van KPN maar dat van het contactformulier van onze website www.reizigersverenigingalma.nl.
De website is gemaakt in parallels presence builder.
Overigens lijkt het er op dat het bericht naar mij zelf wel overkomt maar telkens verschijnt de mededeling: Deze website meldt het volgende enz.enz
Reputatie 6
Badge +11
Hallo @willi657, dat begrepen we dus even verkeerd! 😳

Op uw website kan ik het contactformulier niet meteen vinden. Hebt u deze misschien weer even weg gehaald?

Als ik de situatie even mag samenvatten begrijp ik van u:
- Het contactformulier werkt gedeeltelijk, u ontvangt de e-mails
- De zender ziet een popup / foutmelding op uw website:

code:

Vanwege een interne fout kon uw bericht niet worden verzonden. Neem op een andere manier contact op met de beheerder van de website om melding te maken van dit probleem.



Zojuist heb ik een test verstuurd op uw contactformulier. Hebt u mijn e-mail ontvangen?
Reputatie 1
Het klopt dat ik het contactformulier verwijderd hebt. Ik zal het opnieuw plaatsen onder de tab contact.
e-mails die ik via het contactformulier aan mij zelf stuur komen wel aan.
Reputatie 1
Het contactformulier staat er op en een mail aan mij zelf gestuurd komt goed aan.
De mededeling blijft:
Vanwege een interne fout kon uw bericht niet worden verzonden. Neem op een andere manier contact op met de beheerder van de website om melding te maken van dit probleem.

Gebruikers van de website denken dat het bericht niet zo niet over komt. De mededeling moet verwijderd worden maar dat kan ik niet. Help!
Reputatie 6
Badge +11
Bedankt voor uw reactie en informatie.
Het probleem ga ik proberen te reproduceren met mijn eigen test account. Mogelijk kan ik daarmee aantonen dat het een fout in parallels presence builder is die wij moeten oplossen. Ik kom erop terug!
Reputatie 1
We zien het wel, bedankt.
Reputatie 6
Badge +11
Hallo willi657,

De fout zit niet in de software van parallels presence builder. Ik heb 2 websites gemaakt met een werkend contactformulier (zonder de foutmelding).
Het probleem moeten we zoeken in uw account of in een bepaalde instellingen. Ik ga het verder uitzoeken!
Reputatie 6
Badge +11
Beste willi657,

Ik heb een kopie van uw website gemaakt en op mijn eigen test account gezet:
http://test.timkpn.nl/cont/

Het contactformulier werkt goed en geeft geen foutmelding. Mijn verwachting is dat we het probleem oplossen als we de webhosting op uw account opnieuw installeren en vervolgens de website terug zetten. Als u het goed vind, wil ik dat graag voor u proberen. Er kan niet veel mis gaan, zoals u ziet is het gelukt om de volledige website over te nemen 🙂

Ik verneem het graag.
Reputatie 1
Ik ben een paar dagen afwezig geweest en kon daarom niet reageren.
Het contactformulier werkt wel maar ik blijf nog steeds dezelfde foutmelding krijgen.
U mag proberen de website opnieuw te installeren en teug te zetten. Ik hoop dat dan het probleem is opgelost. Ook bezoekers van de website hadden hetzelfde probleem en dachten dat hun bericht niet overkwam en lieten het daarom maar zitten.
Reputatie 6
Badge +11
Beste willi657,

Ik heb zojuist voor u een ticket aangemaakt voor de technische dienst. De oplossing die ik voor ogen had, heeft helaas niet gewerkt. Er gaat iets anders fout op de server of uw account. Dat laten we uitzoeken door de technische dienst. Mogelijk nemen ze hierover rechtstreeks contact met u op. Ik verwacht dat we binnen enkele dagen meer duidelijkheid hebben.
Reputatie 1
Het probleem blijft. Ik wacht de technische dienst af. Met vriendelijke groeten,
Reputatie 6
Badge +11
Dag @willi657, afgelopen vrijdag hebben ze het probleem weten op te lossen. Ik ben het alleen helemaal vergeten om door te geven! Als het goed is, is er nu geen foutmelding meer.
Reputatie 1
Probleem is opgelost. Hiervoor dank. Ik had hierover wel een mail gehad die ik echter niet kon beantwoorden: noreply . De oplossing heeft trouwens een aantal dagen geduurd. Zou vlotter kunnen.
Reputatie 6
Badge +11
Dat was inderdaad een test mail van mijn collega. Uiteraard proberen we problemen altijd zo snel mogelijk op te lossen. Helaas lukte dit mij en ook de technische dienst niet. In dit geval hadden we een specialist nodig van Parallels Precense Builder en hebben we daar op moeten wachten. Bedankt voor uw geduld!

Reageer