Beantwoord

Joomla

  • 10 November 2015
  • 5 reacties
  • 329 keer bekeken

Wie kan mij vertellen hoe ik als nieuwe gebruiker Joomla 2.5.28 kan updaten naar de 3 versie.

Als ik mijn site open zegt hij steeds dat de versie 2.5.28 sinds december 2014 niet meer word ondersteund. Dit is de Joomla site die via de KPN is geinstalleerd.

Graag wat tips.
icon

Beste antwoord door Tim 11 November 2015, 13:18

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Beste peterdezeeuw,

Via de "Site applicaties" bij uw abonnement kunt u op het moment alleen Joomla versie 2.5.28 installeren. Het is wel mogelijk om versie 3.x te installeren echter dient u dit wel handmatig uit te voeren. Het is nog niet bekend wanneer de meegeleverde Joomla versie wordt voorzien van de laatste update.

U kunt de installatiebestanden van Joomla uploaden middels FTP naar uw webshosting. Op diverse websites is advies en tips te vinden, zoals een update handleiding hier. (Ik heb persoonlijk geen ervaring met het updaten van Joomla, ik kan u daarom niet van verdere advies voorzien)

Succes!
https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/227 schreef op https:///t5/Cloud-technische-vragen/Joomla/m-p/5084#M625Beste peterdezeeuw,

Via de "Site applicaties" bij uw abonnement kunt u op het moment alleen Joomla versie 2.5.28 installeren. Het is wel mogelijk om versie 3.x te installeren echter dient u dit wel handmatig uit te voeren. Het is nog niet bekend wanneer de meegeleverde Joomla versie wordt voorzien van de laatste update.

U kunt de installatiebestanden van Joomla uploaden middels FTP naar uw webshosting. Op diverse websites is advies en tips te vinden, zoals een update handleiding hier. (Ik heb persoonlijk geen ervaring met het updaten van Joomla, ik kan u daarom niet van verdere advies voorzien)

Succes!

 Dank je is inmiddels gelukt.
Reputatie 7
Badge +11
Fijn om te horen, veel succes!
Ik krijg bij het inliggen in joomla (versie 2.5.28) de volgende melding :JAuthentication: :__construct: Kan authenticatie libraries niet laden.

Hoe los ik dit op?

Met vriendelijk groet Nico
Reputatie 7
Badge +11
Hallo Nico (http://zakelijke-community.kpn.com/t5/Cloud-technische-vragen/Joomla/m-p/5063#" style="border-radius: 2.5px; color: rgb(51, 51, 51); padding: 0px 2.5px; background-color: rgb(204, 204, 204);" target="_blank),

Welkom bij de zakelijke community van KPN! :D

Heeft u al wel gebruik kunnen maken van de Joomla installatie? Het lijkt erop dat iets uitgeschakeld is gekomen waardoor u niet meer kunt inloggen. Als ik hierover op Google zoek kom ik steeds op één oplossing uit, in de database op de webserver authentication_joomla access van 0 naar 1 zetten.

Als het goed is kunt u hiervoor inloggen op cp.online.kpn.com en vervolgens gaat u naar Meer Diensten, dan Databases en zoekt u naar de betreffende regel.

meerdiensten.PNG

Ik verneem graag van u of het is gelukt!

Reageer