Beantwoord

Kan niet inloggen in de zelfservice cloud!

  • 17 October 2017
  • 3 reacties
  • 329 keer bekeken

Reputatie 2
Badge +1
Het is niet mogelijk om in te loggen op "https://cp.online.kpn.com/servlet/Turbine/frm/single/"
Hierdoor kan ik dus ook niet bij m'n domeinnaam komen met als gevolg dat m'n website down is!
Wat nu??
icon

Beste antwoord door SjorsK 17 October 2017, 21:53

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Hoi Adjudant,

Het is helaas een bekend probleem.

Er is op dit moment een grootschalige storing gaande die opgepakt wordt binnen KPN met de hoogste urgentie. Houd de liveblog in de gaten voor meer informatie.
Reputatie 7
Badge +6
Goed nieuws! De algemene storing is verholpen, ik heb je website voor de zekerheid gecontroleerd en deze is ook weer online.

Als er verder nog problemen zijn horen wij het graag.
Reputatie 2
Badge +1
Bedankt!

Reageer