Vraag

Klacht

  • 4 July 2015
  • 4 reacties
  • 571 keer bekeken

Ik heb een klacht, KPN heeft het over 24/7 hulp maar dit is alles behalve waar.

Ik heb een vraag gesteld over de MX record en anderen DNS instellen (gistren avond), nu heb ik vandaag nog steeds geen antwoord. Verder ben ik naar KPN XL winkel geweest voor hulp maar daar wist ook niemand mij te helpen.

Helpdesken zeggen dat deze specifieke hulp alleen tijdens werkuren beschikbaar is. Terwijl dit te maken heeft met migratie van email. Ik kan mijn migratie van email waardoor je lange tijd geen mail kan ontvangen. Dit is geen service echt beroerd. Hoe kunnen jullie verwachten dat ik de migratie overdag ga doen en 7 man in potentie 2 dagen naar huis kan sturen. Dit is echt belachelijk. 

In de KPN winkel vertelde ze me dat KPN graag de zakelijke markt wilt betreden en daar expert in worden. 1 tip als je dan 24/7 hulp beloofd doe dat dan ook!!!!

Mijn aanbeveling zal het niet meer krijgen, tenzijn KPN snel contact met mij op neemt en mij helpt buiten kantooruren.

4 reacties

Ik heb een probleem met het invullen van het SRV code.

Ik heb mijn domijnnaam bij Strato en die wil ik instellen zodat het naar kpn wordt gestuurd. Ik moet de de SRV code invullen zie bijlage maar die kan ik kwa waardes niet achterhalen in de gegevens van mijn account
Ik kan bij Strato maar 1 TXT bestand invullen. Tegen welke beperkingen loop ik dan tegen aan en gaat het dan wel goed werken?

Zie ook de bijlage.
Ik heb het MX record gecopieerd en vraag me af of dit nu goed is?

Het beheer ligt bij Stato en ik wil het doorzetten naar KPN dus het beheer bij strato houden.

Doe ik het nu goed en hoe moet ik dit laten verriveren, dat kan ik nergens lezen.

Zie bijlage voor de ingevoerde code
Reputatie 3
Badge +3
Dag Roy, 

U kunt KPN 24 uur per dag, 7 dagen in de week gratis bellen. Mijn collega's zullen dan hun best doen om u te helpen met het probleem. 

Er is een gespecialiseerde afdeling voor cloud-diensten, welke (nog) niet 24/7 per dag open is. Alle vragen die 0800-0403 niet kan beantwoorden, kunnen dan bij deze afdeling neergelegd worden. Ze zullen dan zo snel mogelijk contact met u opnemen. U kunt tijdens kantooruren ook doorverbonden worden om uw vragen direct te stellen.

U geeft aan dat uw e-mailadres gemigreerd wordt en dat uw medewerkers hierdoor niet meer kunnen werken. Wilt u me de domeinnaam geven welke u bij ons afneemt? Ik kan u alleen helpen wanneer u dit bij KPN afneemt. Voor welke andere KPN producten wenst u hulp?

Kunt u me uw postcode/huisnummer, naam van contractant/bedrijf en mailadressen waarover het gaat in een privébericht sturen? Ik kom dan snel bij u terug met een reactie. 

Bekijk hier ook de handleiding voor Domeinnaam Online: http://bit.ly/1yfCobA
Hierin vindt u veel nuttige informatie!

Ik zie uw privébericht graag tegemoet. Een fijne avond toegewenst! 

Met vriendelijke groet,

Burhan

Bewerkt op 01-02-'16: Onze afdeling voor cloud diensten is vanaf nu bereikbaar via het telefoonnummer 0800-0410

Reageer