Vraag

licentiesleutel

  • 13 februari 2017
  • 4 reacties
  • 105 keer bekeken

Bij publicatie van Parallel's website verschijnt de melding: De licentiesleutel is verlopen. Neemt u zelf contact op met uw provider voor verdere ondersteuning. Provider is KPN dus ik hoor graag snel uw antwoord. Bedankt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Beste Wouter, welkom op het Zakelijke KPN Forum!

Mijn excuses voor het ongemak. Er gaat iets verkeerd bij ons. U bent de 4e persoon die melding maakt hierover op het forum :(
Dit probleem moet ik doorzetten naar de technische dienst, graag verneem ik uw domeinnaam. U mag deze ook in een privébericht naar mij sturen.
We gaan het zo snel mogelijk voor u oplossen!
Wanneer wordt dit probleem opgelost of wanneer vernemen wij wanneer dit opgelost gaat zijn? 5 dagen geleden meldde u nog dat u een oplossing verwachtte binnen 2 werkdagen, inmiddels zijn we alweer 5 dagen verder, maar heeft u niets meer van u laten horen.
Voor mij geldt dezelfde situatie. Dit is echt vervelend!
Reputatie 7
Badge +11
Beste Wouter, doren234,
Er is een centraal topic geopend waar we de voortgang zoveel mogelijk rapporteren!
Absoluut een vervelende situatie, hopelijk is het snel voor iedereen opgelost. 😞

Reageer