licentiesleutel
Bij publicatie van Parallel's website verschijnt de melding: De licentiesleutel is verlopen. Neemt u zelf contact op met uw provider voor verdere ondersteuning. Provider is KPN dus ik hoor graag snel uw antwoord. Bedankt.
Beste Wouter, welkom op het Zakelijke KPN Forum!
Mijn excuses voor het ongemak. Er gaat iets verkeerd bij ons. U bent de 4e persoon die melding maakt hierover op het forum :(
Dit probleem moet ik doorzetten naar de technische dienst, graag verneem ik uw domeinnaam. U mag deze ook in een privébericht naar mij sturen.
We gaan het zo snel mogelijk voor u oplossen!
Mijn excuses voor het ongemak. Er gaat iets verkeerd bij ons. U bent de 4e persoon die melding maakt hierover op het forum :(
Dit probleem moet ik doorzetten naar de technische dienst, graag verneem ik uw domeinnaam. U mag deze ook in een privébericht naar mij sturen.
We gaan het zo snel mogelijk voor u oplossen!
Wanneer wordt dit probleem opgelost of wanneer vernemen wij wanneer dit opgelost gaat zijn? 5 dagen geleden meldde u nog dat u een oplossing verwachtte binnen 2 werkdagen, inmiddels zijn we alweer 5 dagen verder, maar heeft u niets meer van u laten horen.
Beste Wouter, doren234,
Er is een centraal topic geopend waar we de voortgang zoveel mogelijk rapporteren!
Absoluut een vervelende situatie, hopelijk is het snel voor iedereen opgelost. 😞
Er is een centraal topic geopend waar we de voortgang zoveel mogelijk rapporteren!
Absoluut een vervelende situatie, hopelijk is het snel voor iedereen opgelost. 😞
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.