Het ene probleem opgelost, nu weer de melding:
De licentiesleutel is verlopen. Neemt u zelf contact met uw provider op voor verdere ondersteuning.
Hoe gaan we dit oplossen?
Beste Annette,
Mijn excuses voor het ongemak. U bent niet de enige met de melding, ook ineke87751 ervaart het probleem. :(
Ik heb direct voor u een melding aangemaakt bij de technische dienst (1-70512756034). We gaan het zo snel mogelijk oplossen. Binnen 2 werkdagen is het opgelost of hebben we meer duidelijkheid voor u.
Mijn excuses voor het ongemak. U bent niet de enige met de melding, ook ineke87751 ervaart het probleem. :(
Ik heb direct voor u een melding aangemaakt bij de technische dienst (1-70512756034). We gaan het zo snel mogelijk oplossen. Binnen 2 werkdagen is het opgelost of hebben we meer duidelijkheid voor u.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.