Ik heb een domeinnaam gelinkt aan mijn kpnmail.
Als mensen mij echter proberen te mailen krijgen ze het volgende bericht:
The following message to was undeliverable.
The reason for the problem:
5.1.2 - Bad destination host 'DNS Hard Error looking up b-a-rdesign.nl (MX): NXDomain'
Het lijkt met de domeinnaam te maken te hebben, maar ik heb hierover niets gehoord.
Graag hoor ik wat hier aan de hand is en wat ik hieraan kan doen.
Ik vermoed dat ik zondag de laatste mail heb binnengekregen...
Goedenavond @Ruit0674 ,
Wat goed dat u contact met ons opneemt! Ik weet namelijk precies wat er is gebeurd.
Alle domeinnamen waar geen betaalgegevens zijn ingevoerd, werden niet meer verlengd. Er zijn hierover meerdere mails gestuurd naar het registratieadres van het domein, maar wellicht dat dat e-mailadres niet up to date is.
Over op de redding! 🚑 Ik kan een ticket indienen om het abonnement te vernieuwen met de juiste betaalgegevens. Zou u mij een privébericht willen sturen met het correcte IBAN nummer en de NAW gegevens? Dan zorg ik ervoor dat het aangepast wordt.
Wat goed dat u contact met ons opneemt! Ik weet namelijk precies wat er is gebeurd.
Alle domeinnamen waar geen betaalgegevens zijn ingevoerd, werden niet meer verlengd. Er zijn hierover meerdere mails gestuurd naar het registratieadres van het domein, maar wellicht dat dat e-mailadres niet up to date is.
Over op de redding! 🚑 Ik kan een ticket indienen om het abonnement te vernieuwen met de juiste betaalgegevens. Zou u mij een privébericht willen sturen met het correcte IBAN nummer en de NAW gegevens? Dan zorg ik ervoor dat het aangepast wordt.
Bedankt voor de informatie! ☺️
Ik heb meteen een ticket ingelegd. Het referentie nummer is: 1-85996948823
Zodra ik het groene licht heb dat het domein is hersteld met de juiste betaalgegevens, kan ik de NAW gegevens aanpassen.
Ik heb meteen een ticket ingelegd. Het referentie nummer is: 1-85996948823
Zodra ik het groene licht heb dat het domein is hersteld met de juiste betaalgegevens, kan ik de NAW gegevens aanpassen.
Top, dank je. Ik wacht nog even af.. en hoop dat mijn "mailers" ondertussen een beetje geduld hebben..
Is er al zicht op wanneer alles weer naar behoren werkt? Of kan ik ergens de voortgang checken?.?
Goedemiddag @Ruit0674
Hoewel ik niet met uw storing bezig ben, heb ik toch even gekeken naar de status van SM 1-85996948823 en zie ik dat deze nog in behandeling is bij onze mensen van de 2e lijn. Nu heb ik even geen zicht op de behandeltijd maar ik vermoed dat het maandag in de loop van de dag weer zou moeten gaan werken.
Helaas is er geen omgeving waar u zelf de status van de storing kan inzien.
Als morgen Lindsay weer werkt zal ze vast contact met u opnemen.
Met vriendelijke groet, Peter de Koning (clouddienst medewerker)
Hoewel ik niet met uw storing bezig ben, heb ik toch even gekeken naar de status van SM 1-85996948823 en zie ik dat deze nog in behandeling is bij onze mensen van de 2e lijn. Nu heb ik even geen zicht op de behandeltijd maar ik vermoed dat het maandag in de loop van de dag weer zou moeten gaan werken.
Helaas is er geen omgeving waar u zelf de status van de storing kan inzien.
Als morgen Lindsay weer werkt zal ze vast contact met u opnemen.
Met vriendelijke groet, Peter de Koning (clouddienst medewerker)
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.