Beantwoord

Migratie WOL Basis 250 komt maar niet van de grond

  • 18 november 2015
  • 2 reacties
  • 234 keer bekeken

Betreft Account ID: 204648 (abonnement WOL Basis 250).

Omdat er een hele tijd geen uitzicht was op een snelle migratie naar een up-to-date PHP-versie, hebben we voor de website elders een hostingpakket moeten regelen omdat onder het KPN account geen modern CMS meer te gebruiken was.

Op 29 september jl. ontvingen wij echter van KPN eindelijk een mail over een migratie die aanstaande was:
"Overmorgen krijgt uw e-mailbox info@schoenreparatievandeglind.nl een upgrade. Op het moment dat we met de upgrade beginnen ontvangt u nog een bericht per e-mail. De werkzaamheden duren normaal tot 4 à 6 uur."


Maar... daarna bleef het angstvallig stil, en gebeurde er helemaal niets meer.

Tot op heden is er niets overgezet voor zover ik kan nagaan.

Inloggen op https://selfcare.kpnxchange.com/default.aspx levert bijvoorbeeld al weken (!!) lang een pagina op met deze tekst:
"Software Online

Geachte heer, mevrouw,

Wij zijn nu begonnen met het upgraden van uw e-mailbox. Dit duurt maximaal 2 uur.
Zodra we klaar zijn ontvangt u nog een e-mail met instructies om uw instellingen aan te passen.

Tijdens uw upgrade
U kunt gewoon e-mails versturen via uw e-mailprogramma. E-mails die naar u verstuurd worden kunt u na de upgrade weer raadplegen. U raakt geen e-mails of andere instellingen kwijt. U kunt tijdens de upgrade geen gebruik maken van uw webmail en selfcare.

Na uw upgrade
Meteen na de upgrade ontvangt u een e-mail met de stappen die nodig zijn om uw e-mail weer te raadplegen in uw nieuwe Zakelijk Exchange Online omgeving.

Hebt u nog vragen?
Kijk op kpn.com/migratie_eol of bel met onze migratiehelpdesk 073-7506020. Wij zijn geopend van maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 22.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur."

 

Graag komen wij in aanmerking voor een versnelde automatische migratie.

Ik hoor graag van u!
icon

Beste antwoord door Tim 27 november 2015, 16:58

Beste GvdGlind,

Ik kom er aardig laat mee, maar als het goed is was dezelfde dag de migratie van uw account nog afgerond. Als er aanvullende vragen zijn lees ik deze graag!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Beste GvdGlind,

Het gaat absoluut niet goed met de migratie van uw account, deze is al te lang bezig.

Ik heb het probleem doorgegeven aan de afdeling die de migraties verwerken.

U ontvangt bericht zodra de problemen met het account zijn verholpen. Onze excuses voor het ongemak.
Reputatie 7
Badge +11
Beste GvdGlind,

Ik kom er aardig laat mee, maar als het goed is was dezelfde dag de migratie van uw account nog afgerond. Als er aanvullende vragen zijn lees ik deze graag!

Reageer