Beantwoord

Mijn bedrijf online php site

  • 18 January 2016
  • 3 reacties
  • 177 keer bekeken

Sinds een tijdje hebben jullie de cloud omgeving(cp.online.kpn.com) veranderd/upgedate maar sinds die tijd is mijn website dus ofline... En op geen enkele manier kan ik deze weer online krijgen als ik naar de url peele-profiel.nl surf dan verwijst die m automatisch door naar https://zakelijk.kpn.com/zakelijk/cloud/cloudstore/3938/Domeinnaam-Online.htm dit is best frustrerend. Wat is de reden dat de website het niet meer doet en hoe kan dit opgelost worden?

Groet, Thom
icon

Beste antwoord door peele 19 January 2016, 17:51

Bekijk origineel

3 reacties

Hallo Thom, 

Ik kan me voorstellen dat dat best frustrerend is. De migratie is volgens mijn gegevens in novmeber afgerond, begrijp ik u goed als ik zeg dat uw website sindsdien niet meer goed werkt? Als ik de url open, krijg ik "could not find driver1" te zien, heeft u inmiddels iets aangepast in de Cloud omgeving? Ik hoor het graag.

Met vriendelijke groet,

Jasper
https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/35 schreef op https:///t5/Cloud-technische-vragen/Mijn-bedrijf-online-php-site/m-p/6314#M1009Hallo Thom, 

Ik kan me voorstellen dat dat best frustrerend is. De migratie is volgens mijn gegevens in novmeber afgerond, begrijp ik u goed als ik zeg dat uw website sindsdien niet meer goed werkt? Als ik de url open, krijg ik "could not find driver1" te zien, heeft u inmiddels iets aangepast in de Cloud omgeving? Ik hoor het graag.

Met vriendelijke groet,

Jasper

 Ja dat klopt Jasper ik ben iig alweer een stap verder. 

Bedankt voor de reactie.

Groet, Thom
Graag gedaan Thom,

Mocht ik toch nog iets voor u kunnen betekenen, schroom niet om me aan te spreken.

Met vriendelijke groet,

Jasper

Reageer