Beantwoord

Mijn Bedrijf Online wachtwoordvervaltijd instellen

  • 12 november 2015
  • 4 reacties
  • 285 keer bekeken

Ik ben beheerder van een zelfservice account van Mijn Bedrijf Online. Daar staat voor alle gebruikers een wachtwoordvervaltijd ingesteld van 1 maand. Elke keer als ik probeer die vervaltijd te wijzigen of af te zetten dan krijg ik een foutmelding 'Een onvoorziene fout deed zich voor. Gelieve cloud@kpn.com te contacteren. Fout ID: 1447338277014'.

Wie helpt?
icon

Beste antwoord door Tim 2 december 2015, 10:03

Hallo NietMeerZoJong,

Om u antwoord te kunnen geven op deze vraag, heb ik dit verder uitgezocht.

Graag geef ik u een aanvulling op de "oplossing" / "juiste antwoord", mijn eerder gegeven reactie is niet volledig.

Elke aangemaakte gebruiker krijgt ook haar eigen account op cp.online.kpn.com. Hier kan de gebruiker de diensten bekijken die toegewezen zijn. De standaard wachtwoordvervaltijd die niet aan te passen valt is van toepassing voor deze inloggegevens. Dit account en het wachtwoord staat los van Office 365. In Office 365 kan via het Microsoft portaal eventueel ook een wachtwoordvervaltijd worden ingesteld voor het wachtwoord van de mailboxen. Maar dit is niet verplicht!

De eerst volgende keer wanneer de gebruiker inlogt op cp.online.kpn.com, moet een nieuw wachtwoord aangemaakt worden. Voor de mailaccounts zelf is dit dus niet nodig. :D

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Hallo NietMeerZoJong,

Om u antwoord te kunnen geven op deze vraag, heb ik dit verder uitgezocht.

Graag geef ik u een aanvulling op de "oplossing" / "juiste antwoord", mijn eerder gegeven reactie is niet volledig.

Elke aangemaakte gebruiker krijgt ook haar eigen account op cp.online.kpn.com. Hier kan de gebruiker de diensten bekijken die toegewezen zijn. De standaard wachtwoordvervaltijd die niet aan te passen valt is van toepassing voor deze inloggegevens. Dit account en het wachtwoord staat los van Office 365. In Office 365 kan via het Microsoft portaal eventueel ook een wachtwoordvervaltijd worden ingesteld voor het wachtwoord van de mailboxen. Maar dit is niet verplicht!

De eerst volgende keer wanneer de gebruiker inlogt op cp.online.kpn.com, moet een nieuw wachtwoord aangemaakt worden. Voor de mailaccounts zelf is dit dus niet nodig. :D
Hartelijk dank voor de "oplossing." Inmiddels is het wachtwoord voor twee gebruikers vervallen maar die kunnen hun mail nog steeds vrolijk lezen zonder dat het wachtwoord vernieuwd moest worden. Hoe zit dat?

Vriendelijke groet.
Reputatie 7
Badge +11
Beste NietMeerZoJong,

Ik heb u in een privébericht meer informatie gegeven over dit probleem. Helaas is het niet mogelijk om de wachtwoordvervaltijd aan te passen wegens veiligheid beleid. Sorry, ik had u graag willen helpen!
Reputatie 7
Badge +11
Hallo NietMeerZoJong :D,

Dit probleem is niet bij mij bekend, ik weet u daarom geen advies te geven.

Kunt u mij, eventueel per privébericht, aangeven om welk account het gaat?

Dan probeer ik het probleem te reproduceren en een oplossing voor u te zoeken!

Reageer