Vraag

Nieuwe servers

  • 8 januari 2016
  • 4 reacties
  • 241 keer bekeken

  Hallo Tim,

  Laat aub. de servers 1 en 2 voor mijn account afsluiten. Dan kunnen de servers 17 en 18 er

  mee aan de gang.

  Draai de knop om of doe zelf maar wat. Ik kan nu niks met mijn account, weer een week

  verloren.  Heb je een KPN-direkteur die kan aanspreken? 

  groeten,

  Rob

4 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Beste Rob,

Het valt niet goed te praten dat de migratie nog niet klaar is voor uw account. Het incident is 2x geëscaleerd richting het migratie team met het verzoek om met urgentie het probleem aan te pakken. Meer kan ik op dit moment niet doen, ik heb geen toegang tot de knoppen die ingedrukt moeten worden. Het is voor mij onmogelijk om een KPN directeur aan te spreken hierover. Ik heb zojuist wel mijn manager ingeschakeld en die gaat er werk van maken.

Het is niet helemaal zo dat u "niets" kunt doen. Technisch gezien kunt u eigenlijk alles doen, ondanks dat uw hosting en één van de domeinnamen nog op de oude server staat en de andere domeinnamen op de nieuwe server. Alle diensten zijn volledig functioneel!

U kunt zonder problemen gebruik maken van uw oude inlog. Mag ik u bellen zodat ik u meer informatie kan geven en ondersteuning kan geven op uw vragen? Ik wil u graag opheldering geven.
https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/227 schreef op https:///t5/Cloud-technische-vragen/Nieuwe-servers/m-p/6117#M966

Beste Rob,

Het valt niet goed te praten dat de migratie nog niet klaar is voor uw account. Het incident is 2x geëscaleerd richting het migratie team met het verzoek om met urgentie het probleem aan te pakken. Meer kan ik op dit moment niet doen, ik heb geen toegang tot de knoppen die ingedrukt moeten worden. Het is voor mij onmogelijk om een KPN directeur aan te spreken hierover. Ik heb zojuist wel mijn manager ingeschakeld en die gaat er werk van maken.

Het is niet helemaal zo dat u "niets" kunt doen. Technisch gezien kunt u eigenlijk alles doen, ondanks dat uw hosting en één van de domeinnamen nog op de oude server staat en de andere domeinnamen op de nieuwe server. Alle diensten zijn volledig functioneel!

U kunt zonder problemen gebruik maken van uw oude inlog. Mag ik u bellen zodat ik u meer informatie kan geven en ondersteuning kan geven op uw vragen? Ik wil u graag opheldering geven.

 

       Hallo Tim,

       Graag. Mijn telefoonnummer is ****. Ik weet niet aan welkezaken ik moet zitten om überhaupt iets

       te kunnen laten zien op het internet, zodat parallel..... mij niet meer blokeert.

       groeten,

       Rob
Reputatie 7
Badge +11
Beste Rob,

Onze verbinding werd helaas verbroken. Ondertussen ben ik verder gaan kijken in uw omgeving. 

U krijgt de volgende melding bij het weergeven van uw domeinnaam:

If you see this page it means that Apache Domain Service for this domain is locked, or there's no such Apache Domain Service registered in Parallels Operations Automation.

Ik dacht dat het was gelukt om de melding weg te halen door hosting opnieuw toe te wijzen aan de domeinnaam. Dit lijkt toch niet te werken of ik heb last van hardnekkige browser of server caching op mijn werkplek. Dit probleem is op webhosting niveau en krijg ik niet opgelost. Ik vertrouw erop dat de migratie snel wordt afgerond en er geen energie gestoken hoeft te worden in het oplossen van dit probleem.

Voor nu wens ik u een fijn weekend, Rob. Volgende week kom ik hier op terug.
https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/227 schreef op https:///t5/Cloud-technische-vragen/Nieuwe-servers/m-p/6121#M968Beste Rob,

Onze verbinding werd helaas verbroken. Ondertussen ben ik verder gaan kijken in uw omgeving. 

U krijgt de volgende melding bij het weergeven van uw domeinnaam:
If you see this page it means that Apache Domain Service for this domain is locked, or there's no such Apache Domain Service registered in Parallels Operations Automation.

Ik dacht dat het was gelukt om de melding weg te halen door hosting opnieuw toe te wijzen aan de domeinnaam. Dit lijkt toch niet te werken of ik heb last van hardnekkige browser of server caching op mijn werkplek. Dit probleem is op webhosting niveau en krijg ik niet opgelost. Ik vertrouw erop dat de migratie snel wordt afgerond en er geen energie gestoken hoeft te worden in het oplossen van dit probleem.

Voor nu wens ik u een fijn weekend, Rob. Volgende week kom ik hier op terug.

 Hallo Tim,

Ook een fijn weekeinde. Kon je er maar in gaan spitten en alles met de nieuwste software op het nieuwe platform

ad gang krijgen. Dank voor het kijken in ieder geval.

groetejn,

Rob 

Begro

Reageer