Hoe lang duurt het verhuizen van een domeinnaam van het oude naar het nieuwe platform?
Mijn domeinnaam zwerft nog steeds ergens in het grijze gebied tussen de platforms, zoals
eerder door uw collega van KPN werd geconcludeerd. Vinden is echter een onmogelijke
opgave..... gegijzeld door KPN dus.
groeten.......Rob
Beste Rob,
Ik zie dat de migratie van uw account niet goed is doorgelopen en kan niet voltooid worden. De migratie had al lang klaar moeten zijn. Zolang de migratie niet is gelukt, zijn uw diensten nog volledig functioneel en beschikbaar op het oude platform (pem.kpn.net). De domeinnaam zwerft niet en is nog gewoon gekoppeld aan de oude omgeving.
Om de migratie spoedig af te ronden, heb ik de verantwoordelijke afdeling verzocht om naar het probleem te kijken. Ik verwacht vanmiddag en anders maandag een terugkoppeling te ontvangen. Ik breng u meteen op de hoogte zodra ik meer duidelijkheid heb.
Mijn excuses voor het ongemak.
Ik zie dat de migratie van uw account niet goed is doorgelopen en kan niet voltooid worden. De migratie had al lang klaar moeten zijn. Zolang de migratie niet is gelukt, zijn uw diensten nog volledig functioneel en beschikbaar op het oude platform (pem.kpn.net). De domeinnaam zwerft niet en is nog gewoon gekoppeld aan de oude omgeving.
Om de migratie spoedig af te ronden, heb ik de verantwoordelijke afdeling verzocht om naar het probleem te kijken. Ik verwacht vanmiddag en anders maandag een terugkoppeling te ontvangen. Ik breng u meteen op de hoogte zodra ik meer duidelijkheid heb.
Mijn excuses voor het ongemak.
https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/227 schreef op https:///t5/Cloud-technische-vragen/Nwe-platform/m-p/5414#M730Beste Rob,
Ik zie dat de migratie van uw account niet goed is doorgelopen en kan niet voltooid worden. De migratie had al lang klaar moeten zijn. Zolang de migratie niet is gelukt, zijn uw diensten nog volledig functioneel en beschikbaar op het oude platform (pem.kpn.net). De domeinnaam zwerft niet en is nog gewoon gekoppeld aan de oude omgeving.
Om de migratie spoedig af te ronden, heb ik de verantwoordelijke afdeling verzocht om naar het probleem te kijken. Ik verwacht vanmiddag en anders maandag een terugkoppeling te ontvangen. Ik breng u meteen op de hoogte zodra ik meer duidelijkheid heb.
Mijn excuses voor het ongemak.
Hallo Tim, mijn hoop in bange dagen.:(
Ik zie dat de migratie van uw account niet goed is doorgelopen en kan niet voltooid worden. De migratie had al lang klaar moeten zijn. Zolang de migratie niet is gelukt, zijn uw diensten nog volledig functioneel en beschikbaar op het oude platform (pem.kpn.net). De domeinnaam zwerft niet en is nog gewoon gekoppeld aan de oude omgeving.
Om de migratie spoedig af te ronden, heb ik de verantwoordelijke afdeling verzocht om naar het probleem te kijken. Ik verwacht vanmiddag en anders maandag een terugkoppeling te ontvangen. Ik breng u meteen op de hoogte zodra ik meer duidelijkheid heb.
Mijn excuses voor het ongemak.
Hallo Tim, mijn hoop in bange dagen.:(
Inderdaad. Op het nieuwe platform worden er constant zaken aangepast, maar de webspaceruimte blijft onbereikbaar.
Goedemorgen Rob,
Een collega verantwoordelijk voor de migraties gaat straks naar het probleem kijken. Ik verwacht dat de migratie in de loop van de middag afgerond moet zijn. Zorda ik hierover een update van mijn collega ontvang breng ik u op de hoogte!
Een collega verantwoordelijk voor de migraties gaat straks naar het probleem kijken. Ik verwacht dat de migratie in de loop van de middag afgerond moet zijn. Zorda ik hierover een update van mijn collega ontvang breng ik u op de hoogte!
https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/227 schreef op https:///t5/Cloud-technische-vragen/Nwe-platform/m-p/5481#M741Goedemorgen Rob,
Een collega verantwoordelijk voor de migraties gaat straks naar het probleem kijken. Ik verwacht dat de migratie in de loop van de middag afgerond moet zijn. Zorda ik hierover een update van mijn collega ontvang breng ik u op de hoogte!
Goedemorgen Tim
Prima, zonder het nieuwe platform en de wegvallende oude zal de domeinnaam "paraffinepaper.com" oncontroleerbaar blijven.
Ik ben benieuwd.......
groeten,
Rob
Een collega verantwoordelijk voor de migraties gaat straks naar het probleem kijken. Ik verwacht dat de migratie in de loop van de middag afgerond moet zijn. Zorda ik hierover een update van mijn collega ontvang breng ik u op de hoogte!
Goedemorgen Tim
Prima, zonder het nieuwe platform en de wegvallende oude zal de domeinnaam "paraffinepaper.com" oncontroleerbaar blijven.
Ik ben benieuwd.......
groeten,
Rob
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.