[Opgelost] Parallels Presence Builder - De licentiesleutel is verlopen

  • 20 februari 2017
  • 21 reacties
  • 551 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +11
  • KPN Medewerker
  • 3493 reacties
Laatste Update: vrijdag 24-02
De eerste gebruikers melden weer te kunnen publiceren! Het probleem is gelukkig opgelost.
Indien u nog wel problemen ervaart vernemen we dat graag in een reactie.

Beste Parallels Presence Builder gebruiker,

KPN is zich bewust van de huidige problematiek met de licentie van Parallels Presence Builder, welke wordt geleverd bij de dienst Webhosting. Achter de schermen wordt hard gewerkt aan een oplossing echter is er nog geen duidelijkheid wanneer het opgelost is. Onze excuses voor het ongemak.

In de tussentijd proberen wij samen met de leverancier om uw site alsnog gepubliceerd te krijgen. Daarvoor maken wij voor u een storingsmelding aan bij de technische dienst. De technische dienst neemt contact op met de leverancier voor het oplossen van het probleem.

Plaats hieronder een reactie met de domeinnaam en houd dit topic in de gaten voor updates.

21 reacties

Badge +1
techforall.nl sociaaltechnischacademie.nl en overgaauw.org

ticket is allang aangemaakt houd dit bericht in de gaten ben benieuwd naar vooruitgang hoe klein de stapjes ook zijn.
fixit-tech.nl,
Ik krijg hetzelfde melding. Graag z.s.m oplossen.
trendsnaildesign.nl
svp zeer spoedig een oplossing!!
www.fiorerosa.nl
Ook op www.reizigersverenigingalma.nl kan al dagenlang niets gewijzigd worden. Wij voelen mee.
Mijn klacht dateert van 12-2.
Het is behoorlijk hinderlijk en het is niet de eerste keer dat dit gebeurt.
Wat mij wel opgevallen is, is dat de storing (voor de 2e keer) ontstaan is toen ik een nieuw wachtwoord moest aanmaken. Misschien toeval, misschien ook niet. Techn. Dienst?? Laat iets horen.
www.ineke-funke.nl
Badge +1
zijn er al updates? nog 2 dagen dan ga ik mijn 3e week in dat er niks werkt.
beetje zonde als je geld probeert binnen te halen om je project te laten draaien.
geen opdrachtgever of klant die ons kan bereiken.
Reputatie 6
Badge +5
Hi allemaal,

Ik heb zojuist een update toegevoegd in de post. Het gaat heel moeizaam, maar er is gelukkig voortgang! Alle domeinen die zijn gemeld onder deze post zijn uiteraard meegenomen.

Blijf uw domeinen melden als deze nog niet meegenomen zijn en houd dit topic in de gaten. We zitten er bovenop!
Vanavond om 19.10 uur is het gelukt om te publiceren.
Hopelijk is het geen terugkerend probleem
Reputatie 7
Badge +11
Bedankt voor uw melding @ineke87751, mijn eigen website heb ik ook weer kunnen bewerken. :)
Topic van update voorzien.
Badge +1
www.techforall.nl draait nu op paralels builder had begrepen dat ik builder ook op ander domein kon gebruiken dit schijnt niet te werken.
daarnaast werkt domein overgaauw.org nog niet helemaal kan hier geen frame forwarding op instellen.
Onze website werkt weer! www.fiorerosa.nl

Wel jammer dat dit een week heeft geduurd. We zijn bezig met een promotie-actie van workshops in maart 2017. Door deze storing missen we veel klanten. Hoe gaat KPN dit compenseren?

Ik hoor graag een oplossing!!
Reputatie 7
Badge +11
www.techforall.nl draait nu op paralels builder had begrepen dat ik builder ook op ander domein kon gebruiken dit schijnt niet te werken.
daarnaast werkt domein overgaauw.org nog niet helemaal kan hier geen frame forwarding op instellen.
Hi @tim_o, dat klopt. Per webhosting ruimte kan Parallels Builder 1x geïnstalleerd worden.

Ik heb uw account bekeken. Om voor overgaauw.org een frame forwarding in te stellen gebruikt u in cp.online.kpn.com de optie om webhosting toe te voegen aan de domeinnaam. Vervolgens kunt u kiezen voor een frame forward. Hopelijk komt u eruit met deze informatie en anders help ik u graag verder! 🙂
Reputatie 7
Badge +11
Onze website werkt weer! www.fiorerosa.nl

Wel jammer dat dit een week heeft geduurd. We zijn bezig met een promotie-actie van workshops in maart 2017. Door deze storing missen we veel klanten. Hoe gaat KPN dit compenseren?

Ik hoor graag een oplossing!!
Dag @Rudi, dat een is terechte vraag. Om eerlijk te zijn weet ik niet hoe KPN hierop reageert. Wij kunnen voor u een klacht aanmaken voor een klachtbehandelaar. Deze kan met u kijken naar onterecht gemaakte kosten. Hiervoor neem ik contact met u op in een privébericht.
Badge +1
www.techforall.nl draait nu op paralels builder had begrepen dat ik builder ook op ander domein kon gebruiken dit schijnt niet te werken.
daarnaast werkt domein overgaauw.org nog niet helemaal kan hier geen frame forwarding op instellen.
Hi @tim_o, dat klopt. Per webhosting ruimte kan Parallels Builder 1x geïnstalleerd worden.

Ik heb uw account bekeken. Om voor overgaauw.org een frame forwarding in te stellen gebruikt u in cp.online.kpn.com de optie om webhosting toe te voegen aan de domeinnaam. Vervolgens kunt u kiezen voor een frame forward. Hopelijk komt u eruit met deze informatie en anders help ik u graag verder! :)

helaas dat is wat ik tig keer geprobeerd heb en ik krijg steeds de volgende melding.

Probeer na 30 minuten nog eens. Krijgt u dan dezelfde foutmelding? Neem contact op met onze service ingang. Vermeld de foutcode en het tijdstip waarop de storing plaats vond.
Fout ID: 1488215296105
Ik kan inmiddels weer publiceren. Wel fijn dat er in ieder geval hier informatie en updates te vinden waren
Reputatie 6
Badge +5
Gelukkig @Shefmusic, wat superfijn om te horen!

Ik ben blij dat we u toch enigszins hebben kunnen ondersteunen.:)
Reputatie 6
Badge +5
www.techforall.nl draait nu op paralels builder had begrepen dat ik builder ook op ander domein kon gebruiken dit schijnt niet te werken.
daarnaast werkt domein overgaauw.org nog niet helemaal kan hier geen frame forwarding op instellen.
Hi @tim_o, dat klopt. Per webhosting ruimte kan Parallels Builder 1x geïnstalleerd worden.

Ik heb uw account bekeken. Om voor overgaauw.org een frame forwarding in te stellen gebruikt u in cp.online.kpn.com de optie om webhosting toe te voegen aan de domeinnaam. Vervolgens kunt u kiezen voor een frame forward. Hopelijk komt u eruit met deze informatie en anders help ik u graag verder! :)

helaas dat is wat ik tig keer geprobeerd heb en ik krijg steeds de volgende melding.

Probeer na 30 minuten nog eens. Krijgt u dan dezelfde foutmelding? Neem contact op met onze service ingang. Vermeld de foutcode en het tijdstip waarop de storing plaats vond.
Fout ID: 1488215296105


Wij krijgen de foutmeldingen ook steeds op random intervallen. Ik heb direct een ticket ingelegd bij de technische specialisten die onze Cloud Portal kunnen fiksen. Hierover hou ik je op de hoogte 🙂
Reputatie 6
Badge +5
Hoi @tim_o!

Het is opgelost. 😃 De Frame Forward is ingesteld en het domein is as we speak aan het synchroniseren.

Laat je nog even weten of u het ook ziet?
Badge +1
Hoi @tim_o!

Het is opgelost. 😃 De Frame Forward is ingesteld en het domein is as we speak aan het synchroniseren.

Laat je nog even weten of u het ook ziet?


hij werkt weer zoals het hoort bedankt voor deze afhandeling.
#complimentendag
Reputatie 6
Badge +5
Fantastisch! Heel graag gedaan.

Ik heb uw site meteen even bekeken. Wat heeft uw bedrijf een mooie missie! 😃 #complimentendag

Reageer