Vraag

Opvragen verhuistokens

  • 26 October 2017
  • 3 reacties
  • 77 keer bekeken

Graag ontvang ik de verhuistokens voor mijn twee geregistreerde domeinnamen. Ik ga ervan uit dat mijn klantnummer voor jullie zichtbaar is. Ik ontvang de verhuistokens voor beide domeinnamen graag per omgaande in mijn mail.

Ter info: Het eerste verzoek deed ik telefonisch op d.d. 24/10/2017. Aanvraag via de portal is niet mogelijk. Vandaag nogmaals telefonisch verzocht om de verhuistokens.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hi @Vanessa,

Welkom op het zakelijk forum van KPN!

Begrijp ik goed dat u de domeinnamen gaat verhuizen? Dat zou ik erg jammer vinden 😔 . Bedankt dat u alvast uw klantnummer hebt genoteerd, zo heb ik gelijk uw account kunnen vinden. De gewenste verhuistokens heb ik gemaild naar het e-mailadres dat bij ons bekend is. Hebt u de verhuistokens inmiddels ontvangen?

Excuses als de aanvraag van de verhuistokens telefonisch niet goed is gegaan. Ik vertrouw erop dat er niet met opzet geen gehoor aan uw verzoek is gegeven.
Beste Rashid,

Dankjewel voor je bericht en voor het verstrekken van de verhuistokens. Ik heb ze goed ontvangen.
Heel fijn!

Fijne avond nog en ik wens je een goed weekend.

Groet
Vanessa
Reputatie 5
Badge +10
Hi @Vanessa,

Graag gedaan! Goed om te lezen dat u de verhuistokens hebt ontvangen. In het weekend was ik niet aanwezig, vandaar dat ik nu pas reageer. Mocht u nog vragen hebben, stel ze gerust!

Reageer