Beantwoord

overdrachtsleutel niet zichtbaar

  • 12 januari 2019
  • 5 reacties
  • 64 keer bekeken

hi,

Voor een domeinnaam die ik wil oververhuizen is de overdrachtsleutel niet zichtbaar. Naar welke e-mailadres kan ik mailen om dit geregeld te krijgen?
het gaat om domein

PARAMEDIX.NL


ik hoor graag van u

groet Jorella van der linden
icon

Beste antwoord door Rick S. 15 januari 2019, 09:17

Goedemorgen @JJC van der Linden ,

Bedankt voor uw privébericht!
Ik ben op zoek gegaan en moet eerlijk zeggen dat ik niet direct snap waarom de overdrachtssleutel niet in de Zelfservice Cloud is ingevuld. Ik heb de overdrachtssleutel echter nu naar uw mailadres laten versturen. Heeft u deze ontvangen?
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Goed dat je de vraag stelt,

Je kan je klantgegevens in je forum profiel invullen, dan kan 't geregeld worden :)
https://zakelijkforum.kpn.com/settings/profile
alle gegevens staan er nu. groet jorella
Reputatie 6
Badge +6
Goedemiddag @JJC van der Linden ,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Als ik het goed begrijp heeft u in de Zelfservice Cloud gekeken om de overdrachtssleutel van de domeinnaam op te zoeken, maar blijkt het veld leeg te zijn, toch?

Uiteraard zoek ik graag uit hoe dit kan en wat de overdrachtssleutel is. Wilt u mij hiervoor ter verificatie een privébericht sturen met daarin het klantnummer, het mailadres dat geregistreerd staat, de postcode + huisnummer waar het op staat en de laatste 4 cijfers van het IBAN rekeningnummer?
Reputatie 6
Badge +6
Goedemorgen @JJC van der Linden ,

Bedankt voor uw privébericht!
Ik ben op zoek gegaan en moet eerlijk zeggen dat ik niet direct snap waarom de overdrachtssleutel niet in de Zelfservice Cloud is ingevuld. Ik heb de overdrachtssleutel echter nu naar uw mailadres laten versturen. Heeft u deze ontvangen?
Ik heb de verhuissleutel ontvangen. Dank je wel!

Reageer