Beantwoord

Overdrachtssleutel

  • 22 April 2018
  • 3 reacties
  • 117 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
Beste,

Ik probeer mijn domein over te dragen naar een ander provider. Ik heb de contract al opgezegd. Echter is de vak "Overdrachtssleutel" leeg op https://cp.online.kpn.com . Kan ik deze alsnog ontvangen via de mail?

Groet
icon

Beste antwoord door Mohammad 23 April 2018, 10:29

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Goedemorgen @Nir,

Ik heb direct buitenom een email laten sturen met uw overdrachtssleutel. Deze is verstuurd naar de in WhoIs bekende mailadres. Kunt u bevestigen dat het ontvangen is? 🙂
Bedankt voor de snelle reactie Mohammad,

Ik ben de sleutel ondertussen ontvangen.

Fijne dag.
Reputatie 5
Badge +5
Top! Goed om te horen. Mocht u weer eens vragen hebben, stel ze gerust hier. 😄

Reageer