Beantwoord

Presence Builder Licentie verlopen

  • 19 February 2017
  • 3 reacties
  • 81 keer bekeken

Ik krijg de melding dat mijn licentie van Precense Builder is verlopen!! Hierdoor kan ik onze website niet aanpassen. Graag een snelle oplossing!! Groet, Rudi
icon

Beste antwoord door Rudi 25 February 2017, 09:26

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Goedemorgen Rudi,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum! Wat fijn dat u ons hebt gevonden:)

Minder fijn uiteraard is de storing waar u (en wij ook) mee te kampen hebben. De leverancier van de Parallels Presence Builder is op de hoogte en werkt hard om het probleem te verhelpen. Tot het zover is blijven wij de websites doorgeven die last hebben van de storing en houden wij u op de hoogte,

Zou u mij een (eventueel privé)bericht willen sturen met uw domeinnaam? Dan voeg ik u direct toe aan het bestaande ticket!


EDIT:
Er is een centraal topic geopend waar we de voortgang zoveel mogelijk rapporteren!
Het werkt weer!

Wel jammer dat dit een week heeft geduurd. We zijn bezig met een promotie-actie van workshops in maart 2017. Door deze storing missen we veel klanten. Hoe gaat KPN dit compenseren?

Ik hoor graag een oplossing!!
Reputatie 7
Badge +11
Hallo @Rudi, ik heb u een privébericht gestuurd. Ik help u graag om een klacht in te dienen.

Reageer