Beantwoord

Problemen met DNS hosting

  • 9 November 2016
  • 6 reacties
  • 224 keer bekeken

Ik ben aan het rommelen geweest met mijn DNS instellingen. Ik heb ze per ongeluk op extern gezet en terugzetten naar intern lukt niet meer en krijg ik de volgende melding:

"Kan geen DNS-record aanmaken voor 'bchcontrol.nl.' van type TXT. Er bestaat een record met id 10390649 en gegevens '"v=spf1 includes:spf.protection.outlook.com a:smtp2.exactonline.co.uk -all"'

Het record heb ik eerder aangemaakt toen de hosting nog op intern stond.

Kan iemand mij helpen om e.e.a. weer op intern te krijgen. Ik heb namelijk geen website gekoppeld aan mijn domeinnaam.

Marianne
icon

Beste antwoord door Lindsay 10 November 2016, 16:02

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Super!! Hartstikke fijn! 😃

Blijf vooral hangen op het Forum, als we nog eens kunnen helpen of je tips & tricks nodig hebt staan we voor je klaar! Fijne avond Marianne:)
Reputatie 7
Badge +11
Hi Marianne, welkom op het zakelijke forum van KPN :)

Dit is helaas een bug in het systeem. De DNS record die in de weg staat kunnen wij alleen via de 'achterkant' verwijderen. Daarna lukt het weer om de DNS weer op de interne naamserver te zetten. Zelf heb ik hier geen toegang tot en moet ik een collega inschakelen. Morgenvroeg ga ik dit meteen voor u regelen!
Ho Lindsay,

Dank!!! De eerste mailtjes stromen inderdaad weer binnen! Ben helemaal blij en opgelucht:D
Dank je Lindsey en jij ook een fijne avond!
Reputatie 6
Badge +5
Hi Marianne,

We hebben het zojuist opgelost! 😃 Met max. een uurtje zou alles weer moeten werken.
Geef je een gil als je weer kunt mailen?
Hai Tim,

Dat zou fijn zijn als het DNS-record verwijderd is. Voel me aardig onthand zo zonder email:(

Reageer