Beantwoord

publiceren

  • 3 november 2015
  • 31 reacties
  • 737 keer bekeken


Toon eerste bericht

31 reacties

Beste Tim

Vanavond weer problemen met publiceren. evenals het niet kunnen maken van een snapshot

Graag een snelle reaktie van jullie kant, er staat nu een misvormde versie op het internet

Met vriendelijke groet

Frans
Reputatie 3
Badge +3
Goedenavond Frans, 

Tim is helaas niet aanwezig op dit moment, maar ik neem het graag van hem over waar jullie gebleven waren. 

Ik heb nog geen inhoudelijke terugkoppeling ontvangen, maar wel een bericht ontvangen van mijn collega's die dit probleem in beheer hebben. Er wordt naar gekeken en er volgt spoedig een inhoudelijke terugkoppeling. 

Ik hoop dat het probleem dan direct verholpen zal zijn. 

Ik stuur u een bericht zodra ik meer weet! 

Met vriendelijke groet,

Burhan
Reputatie 7
Badge +11
Beste Frans, ( http://zakelijke-community.kpn.com/t5/Cloud-technische-vragen/publiceren/td-p/4929/page/3#" style="border-radius: 2.5px; color: rgb(51, 51, 51); padding: 0px 2.5px; background-color: rgb(204, 204, 204);" target="_blank )

De melding die ik heb aangemaakt voor de technische dienst op 24 december is nog in behandeling bij de leverancier (Parallels). Mijn collega Burhan heeft aandacht gevraagd bij de behandelende afdeling voor het issue, daar hebben we nog geen inhoudelijke terugkoppeling op mogen ontvangen. Ik zal er om die reden achteraan gaan.

Heeft u op dit moment ook een probleem met de website waar ik naar kan kijken en mee kan helpen?
Reputatie 7
Badge +11
Beste Frans, (@Kerkoirsbeek)

Het heeft te lang moeten duren maar de melding heeft eindelijk een update en is enkele dagen geleden gesloten met de status opgelost. In uw account zat een vastgelopen taak die door de leverancier van het platform verholpen is. Graag verneem ik van u een bericht of u recent nog problemen heeft ondervonden?
Beste Tim

Ik kan helaas geen duidelijkheid geven over evt  problemen over de afgelopen tijd.

De permanente problemen en de duur (vanaf sept 2015)  zonder uitzicht op een oplossing hebben ons gedwongen uit te wijken naar een andere provider.

We zullen over enige maanden evaluren of we nog terugkeren naar de website van KPN.

Dank in elk geval voor je persoonlijke inspanningen

Hartelijke groet

Frans
Reputatie 7
Badge +11
Hallo Frans,

Dat is erg jammer om te horen! Ik hoop dat de nieuwe provider voldoende ondersteuning kan bieden voor de content applicaties.

Geen dank voor het helpen natuurlijk. Ik zie u graag weer op het forum terug als u een vraag heeft.

Reageer